Wat denken jullie gaat De Lie nog veel punten pakken of is hij toch niet meer de DeLie van op het begin van het seizoen ? Ook gaat Kristoff nog 7koersen betwisten en De Lie nog maar 4 koersen waarvan 1 monumenten minder zelfs! Wisselen of niet dat is de vraag
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (7)
bottom of page
goeie keuze want de Lie is hopeloos uit vorm😫
Lijkt me niet een goed idee, persoonlijk geen fan van Kristoff + De Lie zal zeker nog punten pakken
Ik zou De Lie op zijn minst de kans geven tot en met DDV, nadien ga ik hem wellicht ook al wisselen tenzij hij nog grootse vorm etaleert, in PR verwacht ik niks van hem en de brabantse is een twijfelgeval + niet world tour. In GW zie ik De Lie mee bikkelen voor plekje 1, de Van Aerts gaan zich niet te pleuris rijden na de laatste keer kemmel als blijkt dat ze niet veel voorsprong hebben op de achtervolgende groepen (zoals voorgaande jaren) dus dan wordt dat normaal een sprint met een man of 30-40.
Ik denk dat je met De Lie zeker nog kan afwachten wat hij in G-W of zelfs DDV doet. Hij was in het openingsweekend goed. Gaf aan in MSR niet top te zijn en daarom de kaart Ewan te trekken en in Parijs-Nice viel het op dat ook hij een goede lead-out nodig heeft om mogelijks te kunnen winnen. Geen paniek zou ik zeggen. Of heb ik iets gemist?
Ik heb Kristoff al maar twijfel ook om De Lie eruit te doen voor de Ronde voor Dylan Teuns