Beide 8M. De Lie: Omloop / KBK / MSR / GW / DDV / Roubaix / Brabantse Laporte: Omloop / KBK / MSR / E3 / GW / RVV / Roubaix Beide dus 7 koersen. Wie haalt de meeste punten denken jullie en waarom?
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (12)
bottom of page
Laporte afgetekend. De Lie zal enkel kunnen sprinten in KBK en eventueel GW en DDV; veel te laag puntenaantal dus. Zal wellicht slechts rond of zelfs onder de 100 punten eindigen. Met Le Samyn erbij wél een goede geweest. Laporte zal net zoals vorig jaar in alle Vlaamse koersen meedoen voor top 5, denk ik.
Ik ben vrij zeker dat De Lie meer punten gaat pakken dan Laporte. Laporte krijgt vrij spel in het openingsweekend en in DDV en e3 en GW ook nog wel deels, maar ik zie die maximaal 1 keer echt winnen en misschien nog een keer extra top 5. De Lie zie ik in 3-4 koersen zeer kort eindigen of gewoon winnen.
Als je kan, probeer ze er allebei in te krijgen. Als je echt moet kiezen: De Lie stond eerder in m'n team dan Laporte.
De Lie omdat hij altijd kopman zal zijn in zijn koersen. Laporte zit nog steeds met Benoot, Van Baarle en Van Aert. Zal nooit vrij spel krijgen.
Laporte is een zekerheid, De Lie is een gok
De Lie meenemen