Wat is jullie al allemaal opgevallen bij het zien van de Omloop?
Ik onthoud hieruit dat De Lie een monster is en dat JV weer iedereen gaat wegblazen in de komende wedstrijden. Wellens was heel sterk maar SKA viel me heel hard tegen net zoals heel Alpecin.
Dat Le Berre heel lang meereed voorin
Iedereen die De Lie niet in zijn ploeg heeft zal al flink aan het zweten zijn.
Wellens is toch ook inorde. Hopelijk trekt hij dit nog een hele tijd door.
Ik krijg toch ook wat schrik van Alaphilippe die direct wint in de Faun Ardeche.
Intermarché viel toch ook wat tegen die heb ik buiten bij de valpartij van Rex bijna niet gezien.
Iemand die weet wat er met Meeus was? Ik zie dat het een DNF geworden is
De eerste koers is nu niet de belangrijkste maar deze namen vielen toch tegen in de uitslag
Stuyven, Lampaert, Page, Trentin, Turgis (gevallen), Sénéchal (pech), Campenaerts, Wright, Greg
Ben de koers nu pas aan het kijken maar in de uitslag viel Stuyven me op, 58e op 2:58 lijkt me niet echt goed, kan natuurlijk gevallen zijn zit nu op kilometer 40😃
En Kristoff doet wat ik er van verwachte, Vanmarcke die goed aan het seizoen begint is ook wel leuk voor hem.
Rui Oliveira als dark horse was ook een mooie geweest maar denk dat er weinig hem hebben
+ Van Baarle, De Lie, Laporte, Tratnik, Wellens, Mohoric
- quick step, alpecin, AG2R, Stuyven
Dat ik blij ben met Laporte in mijn team en dat we Victor Campenaerts niet meer moeten geloven.