Nog iemand die het "teleurstellende" gevoel herkent wanneer je gevonden witte raaf in het peloton plots in een Sporza of Lead-out artikel staat? :p
top of page
Ga naar je live website om deze functie te testen.
En plots kent iedereen je witte raaf
En plots kent iedereen je witte raaf
18 opmerkingen
Like
Opmerkingen (18)
bottom of page
Valter is wel echt een koopje , voor teampunten en eigen punten.. maar andere 3 miljoenen zijn echt wel vraagtekens, hoeveel punten zal watson effectief halen? Een dekker bv.. kan hij het klassieker geweld aan..
Tis ook heel simpel e. Sommigen vragen welke goeie renners er zijn voor 2,3,4m en kijken ze naar hun statistieken van het afgelopen jaar en nemen ze dan in hun ploeg. Er zijn er dan ook niet heel veel dus is het logisch dat je niet de enigste bent die ze in hun ploeg nemen, want bij sommige andere renners is hun programman ook nog niet (helemaal) bekend.
Valter viel me op toen ik eerst simmons in mijn team had, die is 2x de prijs voor een goeie uitslag in de strade tja..
Ik heb nog 2 mooie namen, maar hun programma’s zijn nog onbekend. Dat is ook niet zo makkelijk om ze te kiezen
Exact hetzelfde hier, toen Sporza tot 2 keer toe een witte raaf van mij vermeld in het artikel :D
De mijne zijn nog nergens opgedoken. Niet op artikels en niet in forum posts/comments
Zolang er niet veel over Salby gesproken wordt ben ik blij, oh wat zeg ik nu
Ik had het met Cote Pier-Andre.
Was bij mij zo met Watson en Milan, had ze op het oog al voor de manager... Maar er waren er wel veel die hen al kenden waarschijnlijk.
Jazeker! Was bij mij het geval met Page en Valter