Ik hoop ergens dat iedereen paniektransfers doet en we binnen enkele dagen horen dat turner nog fit komt over paar racen, ik kan me sws geen paniektransfer voorooloven door dat ik pogi niet heb.. maar zit wel nog safe tot strade.. turner had daar wss wel gereden . Maar strade is ook een tikkeltje gelukskoers, als je pech hebt is het daar vaak game over.. wel 1 van mooiste koersen van het jaar..
Kan, maar je mag de Waalse transfers ook niet overschatten vind ik
Als je naar vorige jaren gaat kijken zijn er maar 6 Waalse renners die meer dan 80 punten gehaald hebben, normaal zal je wel 4 goede kiezen, met als laatste renner bijvoorbeeld Hermans vorig jaar die haalde 82 punten.
Als je Welsford bijvoorbeeld niet hebt kan je hem er wel inbrengen als hij 3,4,5,7 wordt redelijk realistisch dan heeft die al meer als 120 punten…
Iets positiever: bij een stabiele breuk kan je wel fietsen, zei het wel met pijn. Zie Annemiek van Vleuten, die een paar dagen na haar val met een elleboogbreuk wereldkampioenne is geworden.
Aha das indd al iets optimister.. ik ga sws geen paniektransfer doen.. als ik al 1 zou doen , zou het sws niet nu zijn en mss half uur voor strade begint. Als we dan meer zouden weten..
Ik hoop ergens dat iedereen paniektransfers doet en we binnen enkele dagen horen dat turner nog fit komt over paar racen, ik kan me sws geen paniektransfer voorooloven door dat ik pogi niet heb.. maar zit wel nog safe tot strade.. turner had daar wss wel gereden . Maar strade is ook een tikkeltje gelukskoers, als je pech hebt is het daar vaak game over.. wel 1 van mooiste koersen van het jaar..
Als je nog een mooie naam in de 5M categorie ziet staan die je wilt, zou ik hem misschien wel transfereren
nu al een transfer doen?
Dat is einde voorjaar zeker?