Kristoff heeft nog wel zijn snelle spurt als troef, Greg wint deze tijden nooit nog een sprint ook niet van een kleine groep na een lastige koers. Ik neem hem sowieso niet.
Mwa met greg kan je nooit weten he, kan daar plots eens als verassende 4de tussenplooien ergens. Nergens favoriet. Maar heeft overal wel al eens gewonnen of dichtbij
Ja is een persoonlijke keuze maar van een 6M verwacht ik iets meer dan misschien eens een verrassende uitslag rijden. Ik ben nooit een greg fan geweest dus misschien ben ik ook niet echt objectief genoeg ik deze kwestie.
Hier zat ik vooral in de knoop met stuyven. Kan overal wel winnen.. maar is ook nergens topfavoriet.. en dan vanaf milaan kopmanschap delen met pedersen..dus kon greg wel eens goeie alternatief zijn.. wil kristoff kunnen houden daarom.. en heb maar 6 miljoen over..
Kristoff heeft nog wel zijn snelle spurt als troef, Greg wint deze tijden nooit nog een sprint ook niet van een kleine groep na een lastige koers. Ik neem hem sowieso niet.
Hier zat ik vooral in de knoop met stuyven. Kan overal wel winnen.. maar is ook nergens topfavoriet.. en dan vanaf milaan kopmanschap delen met pedersen..dus kon greg wel eens goeie alternatief zijn.. wil kristoff kunnen houden daarom.. en heb maar 6 miljoen over..
Ik pak hem! Als je Kristoff geen risico vindt denk ik dat je Greg ook geen risico moet vinden