Van welke renners heb je spijt dat je hen niet vanaf de eerste speeldag in je ploeg had, maar die je wel overwogen had? Bij mij zijn dat Benoot, Menten en Theuns voorlopig.
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Bewerkt: 23 mrt. 2023
Grootste gemis
Grootste gemis
15 opmerkingen
Like
Opmerkingen (15)
bottom of page
Ik SKA, mohoric en
Menten en
Heb Menten en Welsford dag voor deadline eruit gesmeten voor Stuyven en een opvulrenner. Ik had in de top 100 kunnen staan...
Mohoric wél van dag één meegepakt.
Pogacar en Thijssen. Had Menten en Theuns zelfs niet overwogen. Mijn 4mil renners doen het voorlopig nog niet super (Meeus, Milan, Wærenskjold). Zal op 't einde wel zien wat nu de beste keuze zal gebleken hebben.
Mohoric
Zeker en vast Mohoric. Stond 2 weken in mijn draftversie. Dag voor de deadline toch eruit gegooid. Ik kon hem niet vergeven dat hij 0 punten had gepakt in de tour vorig jaar :p
menten en valter eerst in team ipv nizzolo en 1 miljoentje want nu verdienen ze wel veel.... daarnaast philipsen gewisseld naar merlier... domme keuze
Bij mij was het ook Watson of Valter (Watson gekozen) en dan ook Mohoric en Theuns (ipv nu Meeus) lang overwogen..
Madouas. Tweede in Strade en gaat nog veel punten pakken. Helaas ook te duur om te wisselen voor Campenaerts.
Menten, Valter (op het laatste gewisseld voor watson) en mohoric die precies alleen maar meer koersen rijd. Ganna heb ik maar heel even over nagedacht en dan helaas meteen afgeschreven.
Sws Menten en Valter (tot laatste dag in mn team gehad allebei) Dan verder dat ik Mohoric niet nam.