Er zijn nog maar 4 koersen gereden dus ik ga nog niemand een miskoop noemen. Van wie ik wel meer punten had verwacht tot nu waren Philipsen, Stuyven en Campenaerts
Alaphilippe was vandaag goed mee in de waaier van Jumbo, daarna nog wat kopwerk gedaan, dus hij zal er wel staan in de klassiekers. Hetzelfde verhaal voor Mathieu die een perfecte leadout deed voor Philipsen.
Ik denk dat de dure vogels van de Wielermanager allemaal gaan oogsten binnenkort.
Bij mij dezelfde. Zeker aangezien ik twijfelde tussen hem en Grégoire. Om Romain dan zo te zien rondrijden nu... Blij dat mijn vermoeden over hem juist was, maar doet toch pijn.
Op basis van de eerste ritten denkik toch stuyven en campi omdat ze tot le samyn veel meer punten hadden moeten opbrengen.. phillipsen alleen kuurne echt zien winnen.. maar die heeft nog de panne en schelde waar zijn winskans pak groter zijn dan kuurne..
Moeilijk om te spreken over een miskoop na 4 speeldagen maar diegene die mij enigzins ontgoochelen puntengewijs tot nu toe zijn page, stuyven en philipsen.
Er zijn nog maar 4 koersen gereden dus ik ga nog niemand een miskoop noemen. Van wie ik wel meer punten had verwacht tot nu waren Philipsen, Stuyven en Campenaerts
Het is nog vroeg om het een miskoop te noemen, maar ik heb niet zo’n goed gevoel bij Alaphilippe.
Page, Stuyven, Campi, Philipsen. Ik ben wel zeker dat ze nog punten zullen halen.
Philipsen kan je nu toch zeker geen miskoop noemen...
Ik zag met 3m voor kbk, le samyn en Bredene wat potentieel in David DNF Dekker 🙄...
Op basis van de eerste ritten denkik toch stuyven en campi omdat ze tot le samyn veel meer punten hadden moeten opbrengen.. phillipsen alleen kuurne echt zien winnen.. maar die heeft nog de panne en schelde waar zijn winskans pak groter zijn dan kuurne..
Moeilijk om te spreken over een miskoop na 4 speeldagen maar diegene die mij enigzins ontgoochelen puntengewijs tot nu toe zijn page, stuyven en philipsen.