Na lang zoeken en puzzelen heb ik toch een team waarmee ik tevreden ben. Ik heb 2 accounts gemaakt (1 met, 1 zonder Ala). Tips voor beide teams zijn welkom.
Merci beaucoup en veel succes met jullie wielermanager nog!
Ik vind team 2 iets beter, maar je hebt voorlopig maar 3( of 4 met Wellens)renners daarin voor laatste 4 koersen. Met Benoot ipv Laporte zou je er 1 meer hebben...
Dat blijft voor mij een hele moeilijke, kiezen tussen Laporte en Benoot.
Ik geef een lichte voorkeur voor Benoot.
waarom:
Benoot(9koersen) :
-hij rijdt in de Ardennen, dus daar een extra renner(dus geen transfer verspild)
-hij rijdt ook meer koersen waar Van Aert geen kopman is.
-Milaan San Remo, Ronde en Roubaix(Monumenten) zou Van Aert dus de 1ste Jumboman moeten zijn in de uitslag.
-Strade is ook een koers die Tiesj goed zal scoren.
Laporte(7 koersen) :is wel sneller aan de meet en verwacht hem al morgen in de Omloop. kan evengoed samen met Van Aert naar de streep rijden in de E3 en nu mogen winnen van Wout.😀
Mijn gevoel kan dus morgenavond al verkeerd uitgedraaid zijn, maar blijf voorlopig voor Tiesj gaan.
Uhu kheb et gezien, ma zou je da wel doen? Kdenk toch echt da Laporte veel punten ga scoren, en wellens eigenlijk ook wel, ale tis je eigen keuze e ;)))
Niks op aan te merken. De keuzes worden wel een pak gemakkelijker met 2 teams. 😉
Heb je Kung nooit overwogen? Met 2 teams, had ik toch verwacht dat hij in eentje daarvan terug te vinden zou zijn.
Daarentegen wel veel vertrouwen in Stuyven. Ik twijfel toch nog aan hem. Volgens mij wint Trek meer koersen als ze vaker de kaart Pedersen trekken. Als Stuyven vooraan zit in een groepje van 4, is de kans groot dat hij 4de wordt. Ik zou zou niet schrikken mocht hij dit jaar meer in dienst van Pedersen moeten rijden.
Raar dat er geen plaats is voor Carapaz in je team, die heeft olympisch goud gewonnen
Twee zeer sterke teams, al gaat mijn voorkeur ook naar je tweede team uit.
Had zelf nooit overwogen om je bus te vullen met de vier 1M renners...
Maakt mijn persoonlijke keuzes er niet evidenter op ;)
Ik vind team 2 iets beter, maar je hebt voorlopig maar 3( of 4 met Wellens)renners daarin voor laatste 4 koersen. Met Benoot ipv Laporte zou je er 1 meer hebben...
Waarom kiest iedereen voor ben Turner? Als ik kijk rijdt hij maar 2 koersen ,dus wat is je plan met hem?
Als je de wielermanager wint met een van je 2 teams geef je toch ons een dikke shout-out? ;)
2 zeer sterke ploegen. De 4x miljoentjes is miss jammer maar uiteindelijk je moet denken de renners uit de bus gaan de punten niet moeten pakken
Geen schrik zonder benoot/laporte? Vanwaar de voorkeur op Kristoff?
Die 4x miljoen vind ik wel zonde.maar met pogi en alaflip kan je indd niet veel anders, verder mooie team!
Niks op aan te merken. De keuzes worden wel een pak gemakkelijker met 2 teams. 😉
Heb je Kung nooit overwogen? Met 2 teams, had ik toch verwacht dat hij in eentje daarvan terug te vinden zou zijn.
Daarentegen wel veel vertrouwen in Stuyven. Ik twijfel toch nog aan hem. Volgens mij wint Trek meer koersen als ze vaker de kaart Pedersen trekken. Als Stuyven vooraan zit in een groepje van 4, is de kans groot dat hij 4de wordt. Ik zou zou niet schrikken mocht hij dit jaar meer in dienst van Pedersen moeten rijden.
Niks op aan te merken, mijn voorkeur gaat naar team 2 voor als ik er 1 zou moeten kiezen