1: Merlier out voor Pogacar net voor MSR. (had een plan Pogacar)Met het weer dat ze vandaag voorzien zou er wel iemand kunnen vallen...Maar ik hou me voorlopig aan mijn plan en hou de overige wissels tot na Parijs-Roubaix.
Nog geen, maar onze vriend Mohoric staat wel hoog op mijn verlanglijstje om erin te brengen.
Ik wilde hem ook al brengen voor E3 voor Pidcock, maar wacht toch nog even af tot volgende week. Ik heb ook Alaphilippe(9M) in mijn team op dit moment, maar hij presteert niet goed, dus zou ook Mohoric voor hem kunnen brengen. Jullie idee hierover? Wanneer Mohoric inbrengen en voor wie?
1: Merlier out voor Pogacar net voor MSR. (had een plan Pogacar) Met het weer dat ze vandaag voorzien zou er wel iemand kunnen vallen... Maar ik hou me voorlopig aan mijn plan en hou de overige wissels tot na Parijs-Roubaix.
Nog geen, maar onze vriend Mohoric staat wel hoog op mijn verlanglijstje om erin te brengen.
Ik wilde hem ook al brengen voor E3 voor Pidcock, maar wacht toch nog even af tot volgende week. Ik heb ook Alaphilippe(9M) in mijn team op dit moment, maar hij presteert niet goed, dus zou ook Mohoric voor hem kunnen brengen. Jullie idee hierover? Wanneer Mohoric inbrengen en voor wie?
Campenaerts -> ganna
1 --> Pidcock voor Mohoric (voor GW)
0
Geen, alles op de Ardennen.
Nog geen