Net even jouw ploeg bekeken, jij hebt blijkbaar Pidcock eerder eruitgehaald om Pogacar te halen.
Dat was achteraf bekeken een prima transfer. Ik wilde Pidcock ook eerder inwisselen voor Mohoric (nu voorlopig toch content dat ik dat niet gedaan had) en dan nu terug inbrengen. Ik zou Pidcock toch misschien nu inbrengen als laatste transfer, omdat ik verwacht dat hij meer zal scoren de laatste 3 koersen dan Gaudu of Ciccone.
78e met nog 4 transfers die ik ook pas ga doorvoeren na Roubaix, ik ga dus voorlopig geen 'paniektransfers' doen om het mogelijks iets beter te doen in de RVV, ondergaan en hopen op het beste dus.
ik heb net even gekeken naar jouw team en het spijtige is dat je 1 miljoen tekort komt om Mohoric te brengen nu ipv Merlier..
Anderzijds rijdt Merlier nu zowel RVV als PR (vorig seizoen zonder pech in deze koers wellicht Top 15) en wie weet brengen ze hem ook nog voor Scheldeprijs, dus misschien toch maar beter Merlier nog even houden.
Nog wachten met jouw transfers zou ik zeggen en hopen dat Mohoric geen grote punten pakt morgen.😉
Sta momenteel 5e en heb nog 2 transfers over. Wil graag de Lie er al uit halen voor een powless of madouas. Ben alleen benieuwd of ze de ardennen klassiekers ook gaan rijden anders vind ik het zonde.
Nee die wil ik er wel graag in hebben net als Gaudu voor de Ardennen. Nu kan ik die er alleen in krijgen door 1 van de grote 3 te wisselen en dit ga ik natuurlijk niet doen. Zit wel in twijfel om de Lie er uit te halen voor de rvv, maar wil dan alleen wisselen voor iemand die in rvv kan scoren en in de Ardennen. Met het ontbreken van sommige programma´s is dit nog lastig. In een Teuns heb ik geen vertrouwen gezien zijn resultaten van de laatste maanden.
Ik sta nu rond 3300 dus valt wat tegen. Ik heb al 1 transfer gedaan (Girmay naar Madouas) maar ga nog stijgen met sterke ploeg voor komende klassiekers. Dit is ook zeker niet slecht voor een 15-jarige.
Iedereen staat zo hoog. Ik ontgoochelend op 4k ongeveer. Stond even 1,5k. Maar dan vond Laporte het nodig twee keer te winnen nadat ik hem transferde. Weg klassement. Er is toch ook wel wat geluk mee gemoeid
29ste met nog 1 transfer te gaan.
Gaudu, Ciccone of iemand die hier nog niet vermeld werd.... ;-)
78e met nog 4 transfers die ik ook pas ga doorvoeren na Roubaix, ik ga dus voorlopig geen 'paniektransfers' doen om het mogelijks iets beter te doen in de RVV, ondergaan en hopen op het beste dus.
70ste plaats met nog 4 transfers, maar met een zoektocht wie ik nog 1 op 1 kan wisselen voor de ronde en verder.
Sta momenteel 5e en heb nog 2 transfers over. Wil graag de Lie er al uit halen voor een powless of madouas. Ben alleen benieuwd of ze de ardennen klassiekers ook gaan rijden anders vind ik het zonde.
24 580 ste
Helaas in vrije val de laatste 3 speeldagen.. Van plaats 2500 gezakt naar nu 8200 pffffff
ik ben 12 jaar en sta 190ste
666e. Stond 40e een paar ritten geleden, maar de overwinningen van Laporte hebben men ranking gekelderd.
750e met nog 4 transfers
Ca. 1500
Ik sta nu rond 3300 dus valt wat tegen. Ik heb al 1 transfer gedaan (Girmay naar Madouas) maar ga nog stijgen met sterke ploeg voor komende klassiekers. Dit is ook zeker niet slecht voor een 15-jarige.
Iedereen staat zo hoog. Ik ontgoochelend op 4k ongeveer. Stond even 1,5k. Maar dan vond Laporte het nodig twee keer te winnen nadat ik hem transferde. Weg klassement. Er is toch ook wel wat geluk mee gemoeid
1484e, met als doel de top 500 behalen
461e sta ik momenteel
121e, voor een 21-jarige ook niet zo slecht zeker? xp
1200
Gezakt naar 1500e door niet hebben van Laporte helaas 😫 nog wel al m'n transfers dus er kan nog veel
306e, 53 buspunten (powless op de bank voor ddv 😫) en 4 transfers over
207ste, met nog 1 transfer