Heel tevreden ermee! Jammer van Gaudu en Cosnefroy, zijn gewoon 2 transfer die bijna niets opgeleverd hebben. Ik denk dat ik met Powless een perfecte dark horse had, al heeft die na de Ronde pech gehad met valpartijen. Had wel niet verwacht dat er nog zoveel Evenepoel gingen erin brengen, ik heb er totaal niet bij stilgestaan als die won en als kopman 125 kon opleveren...
Twas weer leuk discussiëren en tips/meningen uitwisselen hier! Bedankt en op naar de Giro
8e, ik stond op het punt om Skjelmose te zetten ipv Gaudu en dan had ik vlot gewonnen maar goed ik was een bangerik en Gaudu was de flop van het jaar. Evenepoel heeft dan nog wat meubeltjes gered 😅.
Ja nadat Hermans een flop ging worden ben ik meteen voor het plan Evenepoel gegaan, alleen had ik beter 2 verrassingen genomen en Gaudu thuis gelaten maar goed dat is praat achteraf.
Het probleem bij mij is dat ik veel te laat doorhad dat ik voor de grootste prijs kon meedoen, waardoor ik vaak kopmannen zette met de grootste gunfactor per koers en niet zozeer de rationeel gezien beste keuze. Dat heeft mij zeker 70-80 punten gekost die ik er gratis had bijgekregen. Dat neem ik wel mee naar de volgende deelnames dat ik alles heel serieus moet aanpakken 😅.
Voor de rest heb ik wel gewoon veel geluk gehad met mijn ploeg en met de miserie van een ander, er bestaat geen magisch recept om altijd heel hoog te eindigen 😅.
Ik herinner me inderdaad dat je hier schreef dat je een gunfactor had voor Van Aert terwijl je dacht dat VDP meer kans had. Kan je de overwinning idd gekost hebben. Toch een knap resultaat. Gaudu, Hermans maar ook Cosnefroy hebben bij velen er in gehakt, bij mij ook terwijl ik wist dat Evenepoel hoog zou eindigen in LBL, maar t was overwogen ipv Teuns en Hermans voor Cosnefroy en Gaudu (met 0 punten mijn slechtste transfer) gegaan.
Zelf na de heuvelklassieker teruggezakt naar +- 6000. Ik steek de schuld volledig op Pogacar :). Ik had hem in februari niet genomen omdat hij alleen maar de' grote wedstrijden' zou rijden. 't Aanvankelijke plan was om hem er voor Amstel/Fleche in te zwieren (altijd bij je eerste plan blijven!🤓). Na Roubaix stond ik +- 2000 en dacht ik even gek te doen omdat hier toch iedereen ongeveer dezelfde transfers leek te gaan doorvoeren: géén pogacar voor mijn team (ook die mens kan eens ziek worden...of vallen). Op de schaal van debiele beslissingen van 1-10 verdient die keuze toch een welverdiende 10. Skjelmose bleek wel een goede transfer maar ja... Op naar de giro. Mss daar eens proberen zonder Remco of Roglic ;).
Van mijn sterren ardennen ploeg viel bijna iedereen door de mand helaas. Gezakt naar plaats 1800 terwijl ik vooraf gedacht had te stijgen met oa Gaudu, Cosnefroy, Powless, Higuita, Mohoric, Valter, Hermans etc. Lichtpuntje was Zingle.
Wel de mini competitie gewonnen met 8 punten verschil, spannend tot het einde.
Alvast proficiat voor de prachtige topprestaties hier!
Mijn doel om Top 2000 te eindigen is niet gelukt, ik ben geeindigd op 4900 ongeveer.
Na E3 stond ik nog rond 2000, maar geen Laporte in mijn team en de bekende floptransfers(Gaudu, Hermans) hebben ervoor gezorgd dat mijn doel niet behaald werd.
In de Tourmanager en de WK/EK manager heb ik de voorbije jaren steeds Top 1500 behaald(met als uitschieter een 7de plaats in de Tour 2020), maar in deze voorjaarsmanager wil het me niet echt lukken (vorig jaar ook maar rond 4000 ste)...
Allemaal logische keuzes maar je had idd wel Remco kopman moeten maken als je hem maar voor 1 wedstrijd brengt, als hij dan niet top 3 eindigt was het sowieso een slechte gok geweest dus kan je beter all in gaan 😅.
385e, nog gezakt want voor ardennen stond ik 250e. Had het ook niet verwacht omdat ik nog 3 tranfsers voor ardennen had maar gaudu, cosnefroy en hermans allemaal niet heel veel punten opgeleverd
Eerlijk is eerlijk klassiekers is vaak geluk hebben wie meedoet.. die lijstjes vooraf van programmas zijn zo verwarrend en in 2 maand kan veel gebeuren.. in een tour en giro , heb je elke dag koers , heb je een vast team die altijd meedoet.. heb je meer aan mannen die je kiest , ze rijden sws altijd.. ik ben altijd beter geweest in tourmanager,
Ja tuurlijk, moesten we al van 2 weken tevoren weten dat Healy alle 4 klimklassiekers ging rijden dan kon die zeker in enkele wielermanagers hun team staan. Maar ik ben meestal beter in de wielermanager ipv tourmanager, mijn gevoel en voorspellingen zijn veel beter.
Kbe ook altijd beter geweest in tourmanager al stijg ik wel per nieuwe manager met als hoogtepunt 25e in de wk manager door hulp van een glitch de laatste speeldag dat ik mn team kon aanpassen zoveel ik wou zodat ik 1e eindigde op de speeldag ;). geen hack gwn per ongeluk ontdekt
Van 4700 naar 6200 getuimeld vandaag. Ik hoopte bij aanvang top 5000 te eindigen, dus een beetje jammer, maar ook niet slecht voor mn eerste deelname aan wielermanager.
Dit jaar was dit minder door de 4 X 1 miljoentjes & 10 miljoen transfer budget meer. Anders kunnen die pareltjes wel beslissend zijn. Was toch beetje spijtig.
42ste
Heel tevreden ermee! Jammer van Gaudu en Cosnefroy, zijn gewoon 2 transfer die bijna niets opgeleverd hebben. Ik denk dat ik met Powless een perfecte dark horse had, al heeft die na de Ronde pech gehad met valpartijen. Had wel niet verwacht dat er nog zoveel Evenepoel gingen erin brengen, ik heb er totaal niet bij stilgestaan als die won en als kopman 125 kon opleveren...
Twas weer leuk discussiëren en tips/meningen uitwisselen hier! Bedankt en op naar de Giro
95e is als dertien jarige toch niet zo slecht denk ik. Voor de Waalse pijl stond ik nog 21 maar door de mislukte transfers toch wel wat gezakt
8e, ik stond op het punt om Skjelmose te zetten ipv Gaudu en dan had ik vlot gewonnen maar goed ik was een bangerik en Gaudu was de flop van het jaar. Evenepoel heeft dan nog wat meubeltjes gered 😅.
24ste, happy
59ste, erg tevreden!
56ste
Proficiat aan al die toppers hier!
Zelf na de heuvelklassieker teruggezakt naar +- 6000. Ik steek de schuld volledig op Pogacar :). Ik had hem in februari niet genomen omdat hij alleen maar de' grote wedstrijden' zou rijden. 't Aanvankelijke plan was om hem er voor Amstel/Fleche in te zwieren (altijd bij je eerste plan blijven!🤓). Na Roubaix stond ik +- 2000 en dacht ik even gek te doen omdat hier toch iedereen ongeveer dezelfde transfers leek te gaan doorvoeren: géén pogacar voor mijn team (ook die mens kan eens ziek worden...of vallen). Op de schaal van debiele beslissingen van 1-10 verdient die keuze toch een welverdiende 10. Skjelmose bleek wel een goede transfer maar ja... Op naar de giro. Mss daar eens proberen zonder Remco of Roglic ;).
534
helaas uit de top 300 weggezakt door slechte transfers met Gaudu en Teuns(die ik er voor de Ronde had in gezet)
Van mijn sterren ardennen ploeg viel bijna iedereen door de mand helaas. Gezakt naar plaats 1800 terwijl ik vooraf gedacht had te stijgen met oa Gaudu, Cosnefroy, Powless, Higuita, Mohoric, Valter, Hermans etc. Lichtpuntje was Zingle.
Wel de mini competitie gewonnen met 8 punten verschil, spannend tot het einde.
Op naar de Giro!
5000ste. Niet waarvoor ik gekomen ben. Kwam vooral door super slechte transfers
Campenaerts > Ganna voor E3 (50 punten)
De Lie -> Mohoric voor Ronde (6 punten)
Merlier -> Gaudu voor Ronde (0 punten)
Van aert -> Hermans voor brabantse (15 punten)
Met transfers heb ik dus maar 51 punten meer verdiend dan dat ik er helemaal geen zou doen.
Alvast proficiat voor de prachtige topprestaties hier!
Mijn doel om Top 2000 te eindigen is niet gelukt, ik ben geeindigd op 4900 ongeveer.
Na E3 stond ik nog rond 2000, maar geen Laporte in mijn team en de bekende floptransfers(Gaudu, Hermans) hebben ervoor gezorgd dat mijn doel niet behaald werd.
In de Tourmanager en de WK/EK manager heb ik de voorbije jaren steeds Top 1500 behaald(met als uitschieter een 7de plaats in de Tour 2020), maar in deze voorjaarsmanager wil het me niet echt lukken (vorig jaar ook maar rond 4000 ste)...
Veel succes allemaal voor de Giro-mananger!
Bijna top 40.
Wissels pedersen na wevelgem, dan na de Brabantse Hermans en cosnefroy:/
En voor luik Remco gehaald maar geen kopman gemaakt...
295e Niet slecht na dom 1 transfer vroeg weg te gooien.
385e, nog gezakt want voor ardennen stond ik 250e. Had het ook niet verwacht omdat ik nog 3 tranfsers voor ardennen had maar gaudu, cosnefroy en hermans allemaal niet heel veel punten opgeleverd
134e uiteindelijk. De Ardennen hebben me veel plekken gekost met name LBL. Na Roubaix stond ik nog 9e en na Wevelgem zelfs 2
Eerlijk is eerlijk klassiekers is vaak geluk hebben wie meedoet.. die lijstjes vooraf van programmas zijn zo verwarrend en in 2 maand kan veel gebeuren.. in een tour en giro , heb je elke dag koers , heb je een vast team die altijd meedoet.. heb je meer aan mannen die je kiest , ze rijden sws altijd.. ik ben altijd beter geweest in tourmanager,
520 kwam van 261 dus toch doorgezakt laatste koers. Slechte Ardennen transfers maar denk dat da voor veel mensen
Van 4700 naar 6200 getuimeld vandaag. Ik hoopte bij aanvang top 5000 te eindigen, dus een beetje jammer, maar ook niet slecht voor mn eerste deelname aan wielermanager.
3000 magertjes weg gezakt in ardennen.. naja op naar giro!:p proficiat aan de winnaar!
850e; “gouden transfers” gedaan met Hermans en Cosnefroy :^)