Ik sta momenteel rond de 18k, maar zoveel fouten heb ik ook niet gemaakt, oké Page last minute wisselen voor Menten en Valter voor Watson waren ronduit slechte keuzes, Benoot en Mohoric mis ik wel. Maar ik heb verder toch wel wat stevige namen: WVA, MVDP, Pidcock, Pogi, Philipsen, Laporte, Merlier, De Lie, Stuyven, Welsford, Wellens. Dus zie ik zeker nog verbetering aankomen. Mijn plan was dus om Merlier te transfereren voor Girmay (1M over), maar ik wil wel zo graag Mohoric, eerst nog even afwachten of hij nog enkele klassiekers erbij neemt, maar wat denken jullie momenteel?
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (20)
bottom of page
Er gaat sowieso nog veel veranderen. Ik zag dat veel teams die nu hoog staan geen sprinters hebben en ik zie ook veel teams hoog staan zonder MVDP/WVA/Pogi. Logisch ook want die hebben nog niets gereden.
Volgens mij zitten Mohoric en Benoot in de top 5 hoogst scorende renners tot nu toe; dus ergens wel logisch aangezien het ook wel veelgekozen renners zijn.
Zoals eerder gezegd; de eerste afweging pas maken na MSR.
Toch zot dat Mohoric van het begin niet veel genomen werd, bij mij heeft hij van de 1ste tot de laatste draft erin gestaan. En over Girmay kijk zeker naar Tirreno-Adriatico, kweet dat het kietelt maar na T-A kan je veel meer conclusies eruit trekken ;). Mijn mening tussen die 2 renners zal je nu wel weten, ze rijden allebei nog 6 klassiekers en kdenk da Mohoric toch veel meer punten zal scoren.
Ik zou Mohoric boven Girmay nemen
Ik heb Mohoric ook die stelt zelden teleur. Had ik nu Benoot nog gehad dan stond ik er helemaal goed voor maar ik denk dat Benoot in de TA veel kruit gaat verschieten om daar mee te doen voor een klassement.
Mohoric kan niet sprinten en hij is intussen wel bekend genoeg in het peloton dat ze hem in cruciale fases niet meer gaan laten wegrijden, ik ben er 100% zeker van dat hij geen klassiekers gaat winnen. Maar hij is wel zeker een renner die vermoedelijk altijd top 20 rijdt in de koersen waar knikkers te rapen vallen.
Ik ging mohoric voor de ronde wegdoen voor Philipsen
Ik wil ook zeer graag Mohoric maar ga toch bij mn plan blijven om 4 transfers te doen met oog op ardennen (en teuns wss al voor de ronde). Vind het persoonlijk niet waard 2 transfers voor hem te doen en dan nog renners eruit te moeten doen die nog koersen rijden en punten kunnen pakken...
Als je Merlier hebt, dan lijkt Mohoric mij de logische keuze idd
ik zit met hetzelfde probleem :p heb horen zeggen dat hij alle klassiekers zal rijden... mss 2 renners wisselen voor mohoric en valter?