Momenteel sta ik lekker in top 100 en mijn doel is om in top 1000 te blijven.
Voor de Ardennen heb ik nog 2 transfers over. opties zijn: Gaudu-Hermans-Cosnefroy
Ik twijfel wie van de 3 ik niet ga nemen, normaal zou je denken dat Hermans het minst oplevert maar ik geloof in hem.
In mijn team heb ik al Pogi, Mohoric, SKA, Powless, Pidcock
Wie zijn de beste opties? (mogen ook andere namen zijn als je goede argumenten hebt maar normaal heb ik ze allemaal al afgewogen)
Geen Cosnefroy nemen
Als je Benoot nog niet hebt, waarom overweeg je hem niet te nemen? Denk je dat zijn 'piek' stillaan ten einde is?
Ik heb net dezelfde namen in gedachten. Voorlopig werden dit mijn drie transfers. Heb van in begin ook Kron genomen omdat ik hoop hiermee toch een verschil te kunnen maken, geloof wel dat hij ergens wel punten kan opleveren. Cosnefroy nog mijn grootste twijfel
Ik zit met dezelfde vraag voor ook 2 plaatsen en laat de ronde van Baskenland beslissen. Cosnefroy ligt vast zonder Baskische deelname, reed ook een heel goede Vlaanderen. Ik dacht Hermans er bij te nemen maar nu vallen zijn resultaten in het Baskenland tegen in vergelijking met Gaudu, misschien herpakt hij zich vandaag, morgen of overmorgen. Voor mij vandaag Gaudu er in voor Hermans.
Ik ga er vanuit dat je in Amstel en LBL Pogi kopman maakt. Wie wordt je kopman in BP en WP?