Wie zou ik als kopman nemen voor Milaan San Remo. Als mogelijke kopmannen heb ik Wout Van Aert, Tadej Pogacar, Jasper Stuyven, Jasper Philipsen, Matej Mohoric, Tim Wellens en Arnaud De Lie.
Je kan ook altijd een kijkje nemen bij de bookmakers. Van Aert en Pogiboy staan op gelijke hoogte (ca. 16% kans) Maar La Primavera is 1 van de moeilijkste koersen om als favoriet te winnen, dus waag gerust een gokje met een andere naam. Mohoric en MVDP zijn de beste outsiders.
Wellens gaat volledig in dienst rijden van Pogi dus die zou ik alvast niet nemen. En De Lie zal na de Poggio miss voor Ewan moeten werken als die nog in de buurt zit, dus is ook een risico.
Moet je daarom alles vragen waarom vinden ze dan een spel uit om te winnen als toch iedereen hetzelfde pakt ? Een kopman kan je toch wel zelf beslissen?
Ik pak pogacar omdat van aert sneller laat lopen als hij niet kan winnen, pogi sprint zeker voor de ereplaatsen
Je kan ook altijd een kijkje nemen bij de bookmakers. Van Aert en Pogiboy staan op gelijke hoogte (ca. 16% kans) Maar La Primavera is 1 van de moeilijkste koersen om als favoriet te winnen, dus waag gerust een gokje met een andere naam. Mohoric en MVDP zijn de beste outsiders.
Van Aert de meeste zekerheid omdat hij in verschillende scenario's top 5 kan rijden
kies gwn zelf he is toch u eigen beslissing