Zoals je kan zien heb ik in mijn huidige team 14 renners die de Omloop rijden, 2 man op de bus dus... Dat is elk jaar bij de Omloop wel aangezien het de eerste Vlaamse WT koers is. Maar keuzes maken en mogelijke buspunten zijn nooit leuk natuurlijk.
Toen ik wat vooruit keek, zou ik in Le Samyn maar 5 renners hebben, wat wel heel weinig is natuurlijk. Hierdoor bedenk ik me dat ik Watson zou kunnen wisselen voor David Dekker, wat me wat meer volk geeft in de kleine koersen (Samyn, Bredene-Koksijde,...). Het enige dat me wat doet twijfelen is dat Arkea niet op de startlijst van Nokere staat, wat één van die kleine koersen is die een Dekker toch zeker zou moeten rijden om punten te pakken.
Ik snap de hype rond Watson ergens wel, maar ik vind het nu niet zo'n groot risico om die eruit te laten. Hij heeft alles nog te bewijzen bij de profs, en op die ene 3de plaats in Bessèges na heeft hij ook nog niet echt iets laten zien uiteindelijk.
Alles bij elkaar denk ik dus dat dat een redelijke 1-op-1 wissel is in het potentieel van mijn team.
Andere feedback over het team mag natuurlijk ook :)
Ik vind je team echt goed! Verder is 5 man in kleinere koersen al een pak hoor.. meesten halen er maar 2 of 3.. als het kanshebbers zijn zijn dat er genoeg..
Ik vind dat je niet moet kijken naar hoeveel renner per koers je hebt maar naar hoeveel punten iedere renner uiteindelijk scoort.