Ik begin echt een zware fomo te krijgen bij Turner, voorlopig heb ik Laporte omdat ik Wellens heb die alle klimklassiekers rijdt. Want anders reed Benoot die. Maar als ik toch Turner zal nemen zal Wellens uit mijn ploeg vallen en Benoot terug ipv Laporte komen.
Stuyven heb ik, van kristoff en kung heb ik nooit niet echt overwogen. Kung misschien een klein beetje omdat hij vorig jaar toch geen slechte resultaten had.
Ik had in mijn eerste team geen van beiden, maar nu Laporte. Rijdt minder dan Tiesj, maar heeft een veel sterker eindschot en is veel meer een winnaar. Als Benoot toch top blijkt, kan hij er nog in voor de Ardennen. Is inderdaad een zeer moeilijke keuze voor velen!
Je kent mijn mening over Laporte😉
Ik zie Jumbo terug uithalen, ik heb ze allebei.
Ik heb benoot
Ik zou voor Laporte gaan, Benoot zal er voor de Ardennen nog in geraken voor Wout bij mij.
laporte heeft meer dat eindschot tegen de grotere mannen. Maar benoot rijdt wel de waalse klassiekers waar hij vorig jaar wel sterk was.
Ik begin echt een zware fomo te krijgen bij Turner, voorlopig heb ik Laporte omdat ik Wellens heb die alle klimklassiekers rijdt. Want anders reed Benoot die. Maar als ik toch Turner zal nemen zal Wellens uit mijn ploeg vallen en Benoot terug ipv Laporte komen.
Benoot
Ik had in mijn eerste team geen van beiden, maar nu Laporte. Rijdt minder dan Tiesj, maar heeft een veel sterker eindschot en is veel meer een winnaar. Als Benoot toch top blijkt, kan hij er nog in voor de Ardennen. Is inderdaad een zeer moeilijke keuze voor velen!
Beetje afhankelijk van de rest van je team. Maar als ik moet kiezen zou ik voor Benoot gaan omdat hij toch nog op meer parcours uit de voeten kan.