Wat denken jullie dat het meest aantal punten zal opbrengen?
1: Een renner die nog goed zal scoren (top 10) in DDV en RVV en in ongeveer 2 klimklassiekers (bijvoorbeeld Madouas die ik er dan nu zou in brengen).
2: 2 renners, de ene die nog enkele maar geen vette punten kan scoren in de vlaamse klassiekers (bijvoorbeeld De Lie of Stuyven), en dan de andere renner die kans maakt op 2 keer top 3 in 2 klimklassiekers (bijvoorbeeld Evenepoel in BP en LBL of een Alaphillipe in AGR en LBL).
3: 2 renners, de ene die nog enkele maar geen vette punten kan scoren in de vlaamse klassiekers (bijvoorbeeld De Lie of Stuyven), en dan de andere renner die kans maakt op 3 keer top 10 in de 3 laatste klimklassiekers (bijvoorbeeld Cosnefroy of D.F. Martinez).
Voorlopig vind ik 2 het interessantste met Rempo Evekoel omdat die echt wel op top niveau zit, en als hij echt meedoet met de Brabantse pijl zie ik hem daar ook wel top 3 halen.
Hopelijk rijd alaflip ook waalse pijl
Zit met dezelfde vraag - maar kan hem misschien wat simpeler stellen:
Breng ik nu al bvb Madouas en Powless + later nog bvb Evenepoel & Gaudu?
Of wacht ik, en breng ik later 4 renners uit bvb de volgende lijst... Gaudu-Evenepoel-Teuns-Martinez-Ciccone?
Kwil wel helpen ma de uitleg hierboven is iets te moeilijk voor mn brein na mijn hersenschudding ðŸ˜ðŸ˜‚
Vorig jaar redelijk vroeg getransfereerd met het oog op de Waalse koersen en volledig de mist in gegaan doordat Pogi LBL niet meer reed, Wout opeens wel, en Gaudu Bronchitis kreeg.
Je ziet het nu ook al met Jorgenson gebeuren bijvoorbeeld. Die startlijsten kloppen voor geen meter.
Evenepoel wil ik ook voor de brabantse, maar dan betekent dat je Wout/MVDP eruit moet smijten. En als die plots Amstel erbij nemen zit je in de penarie.
Indien je nog 4 transfers te besteden hebt kan dit toch gecombineerd worden? Optie 1 + 2 (of 3)