Ik heb ook dat gevoel over Jordi Meeus, hij gaat na een minder vorig seizoen dit jaar in meerdere koersen top 10 rijden met misschien nog een uitschieter (hoop ik).
Kanibaal als je welsford neemt hoef je toch helemaal geen merlier te nemen. Meeus /welsford is een moeilijke, maar denk dat welsford wel beter is voor de kleinere ritten. Meeus moet opboksen tegen kleppers en waar ik al 10tot 12 namen kan invullen. Allebei nemen is ook geen optie dan kom je in breedte te kort.
Ik zou meeus nemen, want hij rijdt veel meer dan welsford. Bv omloop is hij sowieso top 25, kuurne Brussel kuurne is hij top 15, zie procyclingstats. Je kan ook welsford nemen en op de verrassing gaan, bijna iedereen neemt meeus dus kan hij misschien het verschil maken
Meeus ook niet onderschatten. Een stevige sprinter, en na het openingsweekend gaat hij normaal gezien ook Van Poppel als steun krijgen.
Momenteel is zijn carrière eentje van "net niet". Maar dat zou dit voorjaar zo maar eens kunnen veranderen.
Ik neem zelf Welsford
Ik wacht nog steeds 1 sprint in de UAE tour af. Voorlopig heeft Welsford mijn voorkeur
Ik heb Welsford, maar Meeus is zeker geen slecht keuze
Ik heb ze voorlopig alle 2
Kanibaal als je welsford neemt hoef je toch helemaal geen merlier te nemen. Meeus /welsford is een moeilijke, maar denk dat welsford wel beter is voor de kleinere ritten. Meeus moet opboksen tegen kleppers en waar ik al 10tot 12 namen kan invullen. Allebei nemen is ook geen optie dan kom je in breedte te kort.
Ik zou meeus nemen, want hij rijdt veel meer dan welsford. Bv omloop is hij sowieso top 25, kuurne Brussel kuurne is hij top 15, zie procyclingstats. Je kan ook welsford nemen en op de verrassing gaan, bijna iedereen neemt meeus dus kan hij misschien het verschil maken
Bwa kdenk niet dat Meeus kbk gaat winnen, er starten daar een hoop topsprinters