Ik heb het plan Pogacar en wou Merlier hiervoor na Bredene er uit gooien. Maar nu begin ik me af te vragen of Merlier in Gent-Wevelgem of Dwars door Vlaanderen iets kan betekenen? Dan wissel ik misschien beter Laporte, die enkel nog gaat rijden wat Wout ook rijdt...
Hier volgt normaal gezien het bericht dat Laporte in de 'kleinere' wedstrijden zijn kans mag gaan om alle sterren in het team tevreden te houden, dus dat je hem zeker moet houden 🙂.
Ik denk dat je het syndroom van wielermanager te pakken hebt: de dag voor de Omloop het perfecte plan hebben en nog voor MSR borrelen de twijfels op. Helaas kan alleen kalmte je nog redden.
Philipsen heeft al wel bewezen hoogtemeters te kunnen overleven, bij de rassprinters is hij daarin mss wel de betere. Maar ik verwacht in de laatste kilometers toch ook eerder een groepje met de grote drie ofwel iemand die in extremis ontsnapt omdat de grote naar elkaar kijken.
Ik heb het plan Pogacar en wou Merlier hiervoor na Bredene er uit gooien. Maar nu begin ik me af te vragen of Merlier in Gent-Wevelgem of Dwars door Vlaanderen iets kan betekenen? Dan wissel ik misschien beter Laporte, die enkel nog gaat rijden wat Wout ook rijdt...
Als je denkt dat Philipsen kans maakt zaterdag, dan is't dat een goeie keuze
Philipsen