Vergeleken met zingle vind ik hem zeker intressant.. hij mag de b koersen rijden.. zingle rijd ook maar omloop tot e3.. en zou al top 3 moeten zijn om meer punten te pakken dan menten als hij mee sprint b koersen. Vind milan menten wel intressant.. maar niet teveel over hem praten is een joker haha 😄
Voorlopig niet nee, maar er staan er in totaal nog niet veel op. Vorige jaren toch wel gemerkt dat je niet echt mag uitgaan van die voorlopige startlijsten. Voor 4 miljoen is het wel een risico waard natuurlijk.
Ewan en De Lie rijden beiden Milaan-Sanremo dus zeker geen Bredene en waarschijnlijk ook geen Nokere, maar ik vind 4M voor 2niet world Tour koersen iets te veel, mocht De Lie geen Samyn rijden en hij wel, wordt het wel iets interessanter
Vergeleken met zingle vind ik hem zeker intressant.. hij mag de b koersen rijden.. zingle rijd ook maar omloop tot e3.. en zou al top 3 moeten zijn om meer punten te pakken dan menten als hij mee sprint b koersen. Vind milan menten wel intressant.. maar niet teveel over hem praten is een joker haha 😄
Als het zo zou zijn is het een must have, maar zitten wel met Ewan + De Lie en hebben punten nodig. Zou vreemd zijn.