Heb nog twee transfers. Eén daarvan wordt Gaudu, gewoon om niet weg te glijden aangezien de meesten die wel hebben nu, maar voor de andere zou ik iemand willen nemen die niet zoveel mensen hebben. Het is een risico maar het kan natuurlijk ook goed uitpakken.
ik dacht aan Ciccone maar die schrapte vandaag de Amstel. Zou dus iemand willen die normaal al de drie koersen nog meerijdt.
Opties: bilbao, landa, skjelmose, higuita, guerrero, aranburu (in goeie vorm de laatste tijd al heeft die mij al veel tourpunten gekost in het verleden)… wat denken de kenners hier? (Hermans geloof ik niet in na Brabant)
Context: sta rond 1300, zou graag top 1000 eindigen en vooral in mn minicomp nog wat vooruit gaan, sta daar nu derde.
Ik heb al: Pidcock, Pogi, SKA, Mohoric, Valter, Gloag, Cosnefroy en dan Gaudu.
Of speel ik op quasi zeker en neem ik Benoot om normaal status quo te blijven (twee man boven mij in minicomp hebben Benoot).
Alvast bedankt!
In de categorie minder gekozen klimmers past Mas nog wel. Reed best goed in Baskenland en heeft vandaag ook WP toegevoegd aan zijn programma.
Man man man.... Gaudu m'n gat! Teuns en Hermans zijn ook aderlatingen... Cosnefroy is plots verdwenen. Skjelmose had me al meer dan 80 punten opgeleverd... 😥 Volgende keer meer m'n hart volgen. 😁 Toch nog plaats 281. Maar de mannen met plan Evenepoel kunnen dit weekend nog tegenprikken.
Ik heb nog 1 transfer en ga all-in met Remco
Ik zit met exact, EXACT hetzelfde probleem. Gaudu komt er sowieso in. Als Ciccone de laatste 2 gaat rijden, dan gaat hij wss kopman zijn en is Skjelmose niet de beste optie. Tenzij het hetzelfde scenario gaat zijn als in de Brabantse, maar met kleppers als Pogacar, Pidcock en Evenepoel vrees ik daarvoor. Landa is heel sterk bezig maar die rijdt voorlopig geen Amstel. Teuns kan verrassen, maar die had ik enkel genomen als die Brabantse had gereden. Hermans neem ik niet meer omdat ik die dan beter voor Brabantse had genomen en daar niet echt heeft kunnen overtuigen (hoewel plek 11 niet slecht is). Hebben die mannen in de mini-comp ook Gaudu? Zo niet, zou ik Benoot pakken, die is gewoon goed. Dan haal je hen bij door wat Gaudu doet en stijg je wss in het algemene klassement omdat je puntenzekerheid hebt. 🤔 Ik twijfel dus zelf over Benoot, hoewel ik in het begin zo zeker van hem was maar hem last minute, voor de start van de manager, wisselde voor Laporte. Zonder spijt. Jumbo is gewoon goed. Waarom ik hem dan nog niet genomen heb? Powless en Woods. Maar die zijn beide nog niet zeker voor Luik. En Powless had ik beter véél eerder moeten binnen halen, dus dat zou stom zijn. Benoot of Woods is bij mij de vraag dus. 😅
Oh ja, heb je trouwens al nagedacht over je ploeg voor de Giro?
Aaaargh, dit spelletje! 😆
Evenepoel kan wel een gokje waard zijn. Denk niet dat er veel hem gaan nemen omdat hij enkel LBL rijdt, maar daar kan hij 80 of 100 punten opleveren, wat ik een minder gekozen B-klimmer niet zomaar zie doen.
Om je enkele andere opties te geven die je misschien interessant vind: Ferron, Calmejane en Rui Costa, Guerreiro en misschien Hirschi