Ik sta momenteel in de top 100 en heb nog 3 transfers over. Momenteel heb ik voor de Ardennen al een basis met Pogacar, Pidcock, Benoot, SKA, Powless, De Lie, Valter.
Wetende dat Mohoric een constante renner is en mooie resultaten kan halen in zowel PR, Amstel als LBL vroeg ik mijn af als het niet interessanter is hem te halen ipv drie ardennenrijders pur sang. Voor mij ligt hij in de weegschaal met iemand als Hermans. Gaudu en cosnefroy zijn redelijke
Ik heb exact hetzelfde probleem, enkel hier moet ik er direct een dubbele transfer van maken. Maar gaudu er nu al inbrengen lijkt me te risicovol.
Ik heb de indruk dat zijn energievatje stilaan leeg raakt, had ook al de nodige valpartijen etc. laatste koersen. Niet onlogisch gezien zijn slopende manier van koersen. In Roubaix zie ik hem wel scoren als hij zoals vorig jaar rijdt, maar in de Ardennen zie ik hem niet zoveel punten meer halen.
En wat denken jullie van hem in de Amstel? Of haal ik beter een extra kopman om punten te scoren in bv ook de Brabantse pijl