Ik had tot dusver een redelijk gebalanceerd team met een mooie tussenstand als gevolg. Aangezien er nu op korte tijd nog 3 monumenten zijn en dus heel wat punten te verdienen vroeg ik mij af wat jullie het beste lijkt? Ik heb 0M en 4 transfers.
Merlier er nu uithalen voor powless en na de Scheldeprijs philipssen wisselen voor Mohoric.
Direct voor een dubbele wissel gaan en Merlier / de lie wisselen voor Mohoric / iemand van 7M.
Ronde van het Baskenland afwachten om na Parijs Roubaix 3/4 transfers uit te voeren.
P.s. moet er rekening gehouden worden met een Merlier in Roubaix?
Thanks!
Op Merlier zou ik niet meer rekenen tenzij die plots de scheldeprijs rijdt. Ik ga wachten tot na Roubaix omdat ik niemand heb van wat waarde waar ik zeker van ben dat die praktisch geen punten meer kan opleveren, maar bij uw ploeg lijkt Merlier me wel een goed slachtoffer om toch al te wisselen.
Ik zou voor optie 2 gaan, je pakt Mohoric en een 7m die ook in ardennen rijdt (denk aan teuns, madouas, mss zelfs gwn powless) en dan heb je nog 2 transfers die je kan doen na Baskenland. Zo heb je nog 2 renners mee in de monumenten en rijden normaal alle 4 je transfers ook ritten in de Ardennen. Ik doe ongeveer hetzelfde
Merlier rijdt de ronde ook
Mohoric gaat niet zoveel meer opleveren in de Ardennen, vooral in RVV en Roubaix kan hij nog wel wat punten opbrengen. Als je Mohoric in je team zet, zou ik dat voor zondag doen, en anders zo laten.
Om een of andere reden rijdt Merlier ook zondag, kan mij voorstellen dat ze hem ook brengen voor Scheldeprijs om toch maar iets te proberen winnen.
Hoeveelste sta je momenteel?