Niet originaal maar ik vind niet ik echt de aantwoord die ik zoek in de vorige posts.
met 8M door Girmay weg te nemen, denk ik iemand binnen te nemen maar twijfel veel over het type coureur. heel veel zin in Pedersen (had ik vroeger moeten inbrengen eigenliijk) maar die rijdt alleen tot roubaix.
Madouas zou waarschijnlijk ook heuvelklassiekers rijden maar zijn programma is niet bekend. Matthews die zijn rentree doet morgen in DDV is ook net hetzelfde probleem. Powless ook maar in zijn nadeel heeft hij geen referenties in de vlaamse koersen
of iemand anders nog?
wat denken jullie? Is pedersen met alleen 3 koersen het waard?
Powless werd in 2021 5e op het WK in Belgiƫ, dus hij kan de Vlaamse koersen zeker aan.
Ik denk dat Pedersen morgen meedoet voor winst, in de Ronde top 15 en in Roubaix kan altijd alles gebeuren: Van Baarle wint em vorig jaar en 2 jaar geleden nog buiten tijd aangekomen. Ik vind Madouas een zeer goede vervanger voor Girmay nu, hij kan nu 2 keer top 10 halen en zal wel 2 van de 4 laatste klassiekers rijden denk ik waar hij toch wel 1 keer top 15 zal halen. Let wel op dit zijn mijn voorspellingen, ik kan achteraf helemaal fout zitten :)
Bruh na die eerste zin dacht ik da ik al 10 pinten op had
Anyways ik zou voor madouas gaan
Ik zit ook met Girmay en ik heb niet veel hoop op beterschap. Maar het lijkt me niet het juiste moment voor een transfer door oa redenen die je aankaart. Ik maak mezelf voorlopig wijs dat Girmay heropleeft wanneer het geen hondenweer is en ik geloof dat in AGR ook vanalles mogelijk is. Ik denk dat ik mijn resterende transfers houd tot na P-R.
Kwiatkoswki rijdt wel veel en geloof ik nog in, ook 8m