Ik ga vdp kopman maken uit vrees dat die toch gaat toeslaan, maar ik zie Mathieu eerlijk gezegd er door zakken naar het einde toe omdat die doorgaans koersritme nodig heeft (koershardheid zoals hij het zelf altijd zegt) om echt top te zijn. Vorig jaar was die meteen goed in MSR na weken training maar dat lijkt me zowat de gemakkelijkste koers om als eerste koers te rijden omdat je eerst nog 6u de tijd hebt om wat te lanterfanten. De strade lijkt mij eerlijk gezegd nogal een brutale wedstrijd om als eerste te rijden, kijk maar naar Van Aert 2 jaar geleden die werd daar 4e bij zijn reentree maar kreeg daar wel 'slaag' van mannen die al 3-4 koersdagen in de benen hadden.
Van der Poel
Alaphilippe
Pidcock
Benoot
Mohoric
Wellens
Engelhardt
Van der poel, Wellens, Pidcock, Valter, Mohoric en mijn Engelhardtje. Nog blij met die 6 namen. Voor Milaan-Sanremo heb ik er zelfs voorlopig 13
Ik ga voor Wellens als kopman. Goed in vorm, geen Pogacar.. Wie weet lukt het
Ik ga vdp kopman maken uit vrees dat die toch gaat toeslaan, maar ik zie Mathieu eerlijk gezegd er door zakken naar het einde toe omdat die doorgaans koersritme nodig heeft (koershardheid zoals hij het zelf altijd zegt) om echt top te zijn. Vorig jaar was die meteen goed in MSR na weken training maar dat lijkt me zowat de gemakkelijkste koers om als eerste koers te rijden omdat je eerst nog 6u de tijd hebt om wat te lanterfanten. De strade lijkt mij eerlijk gezegd nogal een brutale wedstrijd om als eerste te rijden, kijk maar naar Van Aert 2 jaar geleden die werd daar 4e bij zijn reentree maar kreeg daar wel 'slaag' van mannen die al 3-4 koersdagen in de benen hadden.
Pidcock (voorlopig kopman om verschil in minicomp te maken gezien 90% VDP neemt)
Vdp
Valter
Zingle
Engelhard
Vdp
Bilbao
Alaphilippe
Engelhard
Wellens
Pidcock
Van der Poel (voorlopig kopman)
Pidcock
Benoot
Valter
Bilbao (getransfereerd voor Turner)
Kron
Engelhardt
Ik heb er 5, Benoot-Pidcock-MVDP-Alaphilippe-Engelhard
VDP, Pidcock, Wellens, Engelhardt (veel te weinig?)
Mvdp
Pidcock
Mohoric
Wellens
Kron
Valter
Pedersen
Engelhardt
Dus transfer hoef ik nog niet echt, ik ga denkik ng wachten, al had ik graag alaflip
MVDP (C), P'cock, Wellens, Bilbao, Valter, Engelhardt.
Ook: (redelijk) opvallende wijzigingen: Zingle IN, Tratnik OUT.
MVDP
Pidcock
Valter
Kron
Wellens
Engelhardt
Als kopman twijfel ik tussen MVDP en Pidcock
Top 5 van MVDP lijkt me zekerder dan een top 5 van Benoot. Ik zie Wellens ook wel goed presteren
Zingle staat voorlopig niet op de startlijst..
Ikzelf heb 5+1 renners aan de start zaterdag.