Ik denk eraan om Pidcock eventueel te vervangen voor MSR door Mohoric.
Voorlopig rijdt Pidcock enkel DDV en Ronde, terwijl Mohoric alle monumenten rijdt en ook E3.
Als Pidcock dan hersteld zou zijn van zijn hersenschudding kan ik vb. na Parijs-Roubaix hem misschien nog terug inbrengen voor 3 of zelfs 4 koersen (als hij Brabantse Pijl ook nog zou rijden).
Wel natuurlijk 1 of zelfs 2 transfers kwijt dan..., dus daarom twijfel ik.
Mocht het iemand zijn die geen Waalse zou rijden dan wissel ik direct, nu denk ik dat hij extra gemotiveerd zal zijn en er mss een paar koersen extra zal bijnemen. (Roubaix, Brabantse, Wevelgem, ..).
Kheb morgen 11 starters, zal wachten tot E3, dan zal er wss al meer duidelijkheid zijn, ook over bv Turner.
Jammer maar ik zag hem in MSR nooit winnen, wellicht mee over de poggio maar dan laten lopen in de sprint en 15e worden. Van mij mag hij dus rustig herstellen maar dan wil ik wel dat hij top 3 rijdt in DDV en top 5-10 in RVV 😆.
Eerdere berichtgeving deze week doen me vermoeden dat hij OK is maar nu door de UCI op de vingers getikt wordt (verplichte melding hersenschudding en 1 week uitsluiting van competitie).
Volgens UCI wetgeving is deelname aan competitie verboden voor 1 week na hersenschudding symptomen.
Misschien is hij perfect in orde en pikt hij E3 of Gent-Wevelgem nog mee in de plaats. Dus nog even afwachten.
Ik denk eraan om Pidcock eventueel te vervangen voor MSR door Mohoric.
Voorlopig rijdt Pidcock enkel DDV en Ronde, terwijl Mohoric alle monumenten rijdt en ook E3.
Als Pidcock dan hersteld zou zijn van zijn hersenschudding kan ik vb. na Parijs-Roubaix hem misschien nog terug inbrengen voor 3 of zelfs 4 koersen (als hij Brabantse Pijl ook nog zou rijden).
Wel natuurlijk 1 of zelfs 2 transfers kwijt dan..., dus daarom twijfel ik.
Jammer maar ik zag hem in MSR nooit winnen, wellicht mee over de poggio maar dan laten lopen in de sprint en 15e worden. Van mij mag hij dus rustig herstellen maar dan wil ik wel dat hij top 3 rijdt in DDV en top 5-10 in RVV 😆.
Er zijn geruchten dat hij 3 weken aan de kant staat?
Nog iemand gehoord? Want dat zou toch wel slecht zijn.
Jammer maar nu hoef ik niet meer te kiezen wie er busrenner wordt die ook aan de start staat.
🤯