Mensen snappen niet goed dat het begin van wielermanager altijd hectisch is. Mensen die nu al getransfereerd hebben zijn niet goed bezig. Na Strade zijn de koersen veel meer voorspelbaar(buiten ronde en roubaix en gent-wevelgem). Wat gaan jullie doen in de Waalse koersen? Zonder transfers het regelen? En akkoord bij mij vallen er ook veel namen tegen(Campenaerts, Stuyven, meeus, kragh andersen en philipsen). Maar deze kunnen zeker nog later punten pakken
top of page
bottom of page
Ja dat is niet het slimste wat je kan doen, voor een heel klein groepje zal dat misschien goed uitpakken maar ook voor zoveel niet zeker als je al 2 transfers wilt doen.
Verder snap ik de mensen die zeggen dat Stuyven en Philipsen slecht bezig zijn niet, ze hebben nog niet veel punten gescoord maar zonder pech had Philipsen in Kuurne mee kunnen sprinten (6e plek dan wel) en Stuyven was in de Omloop en Samyn gewoon ook goed Alleen viel het uiteindelijk resultaat een beetje tegen.
Zonder pech rijdt Philipsen nog 2 top 3 plaatsen en in Dwars-Gent-Roubaix zal hij ook nog wel een keer meezitten, Stuyven zal in de komende wedstrijden ook nog wel wat bij elkaar rijden.
Zelf sta ik 19 duizend dat is 4 van de 7 in mijn minicompetitie maar als ik kijk naar de namen die bij mij nog niet gereden hebben zie ik Pedersen-Merlier->Girmay-Alaphilippe-Welsford staan (die de meeste van mijn vrienden niet hebben)waar ik voor mijn minicompetitie nog wel wat zal inhalen
SST, laat ze maar doen ;)
Opgelet kost nu wel 12,5 milj.
Enkel Colbrelli was vorig jaar een vroege transfer hahah, en inderdaad wacht nog met transfer doen. Wat ik nu wel veel zie dat mensen al aan het denken zijn om na Bredene-Koksijde Pogacar erin te brengen, waarom niet nemen van het begin…
Grote probleem is dat de mogelijkheid tot transfers er is. Veel mensen gaan bovengenoemde namen hebben en dus niet 1e in hun minicompetitie staan. Dat zet een reactie in gang 'ik moet iets doen' en het enige dat ze kunnen doen is transfereren.
Voor het merendeel gaan ze gewoon een dieper gat delven op termijn.