Ik geloof dat Alaphilippe aan het verbeteren is, en nog serieuze rol gaat spelen in veel koersen. Daarom dacht ik misschien Merlier na Bredene te transfereren.
Daar moet ik dan nog iemand anders transfereren. Terwijl iemand van 6mil om bv. Gregoire erbij te zetten. Of iemand van 4mil en dan goedkope toevoegen. Hier heb ik volgende opties:
6mil
Turner (weet niet wat hij nog gaat rijden)
Campenaerts
4mil
Milan
Page
Wat denken jullie?
Afwachten met flipke zou ik zeggen, die is aan het beteren maar is op de moment nog niet top, anders ligt die niet raar te doen als er een knaap van 78 kg op kop ligt te sleuren op een helling van 16 % en je serieus op de limiet zit als 60 kg zijnde. Ik zie die eerlijk gezegd pas een top uitslag rijden vanaf DDV. Indien ik niet gelijk heb ben ik zelf ook maar de klos.
Ik zou dan Page of Campenaerts weg doen
Ik zou persoonlijk nog wachten met deze 2 transfers tot net voor E3, dan weet je ook meer over vormpeil van Alaphilippe en over het programma van Turner.
Milaan san Remo kunnen zoveel renners winnen en Alaphilippe is geen sprinter.
Als hij niet mee kan met Pogi op de Poggio, dan zal hij geen grote puntenpakker worden, vermoed ik. Kan ook dat hij wel sterk is en Top 3 zal rijden...
Merci voor de comments. Denk dat ik het toch ga doen, Merlier en Campi eruit. Ik zie Alaphilippe morgen wel met de beste 10 over de Poggio geraken, en dan zal hij, met alles dat hij nog rijdt, toch pak meer punten scoren dan Merlier en Campi in hun resterende koersen