Ik heb Pogacar van bij het begin er niet bijgenomen om hem na Roubaix in te transfereren.
Nu hij nog een extra koers rijdt lijkt hij nog meer een must have.
Zouden jullie hem er in transfereren en zoja op welke manier?
Renners die ik eventueel kan transfereren zijn Campenaerts, Stuyven, Turner , Lampaert en dan heb ik Philipsen en De Lie.
Sowieso moet er 1 uit van Philipsen of De Lie. Maar wie van hen zouden jullie eruithalen en waarom?
Er was ik het begin budget genoeg voor alle toppers dus als je pogacar niet hebt lijkt me dat een beetje je eigen fout. Hem er later nog in transferren gaar je teveel kosten
Ik zit met het zelfde dilemma. Ik ben nu van plan om Campenaerts en Philipsen er vlak voor Milaan-San Remo uit te halen voor Pogacar en ééntje van 1.5M. Na Bredene Koksijde Classic rijdt Campenaerts nog maar 4 koersen en ik zie hem enkel in een goed resultaat halen in Dwars door Vlaanderen of de Brabantse Pijl. Lampaert eruit kan ook, maar ik zie hem toch nog veel punten pakken in Parijs-Roubaix. De Lie eruit zou ik sowieso niet doen.
Ik zou het niet doen, omdat ik er niet in geloof dat Pogi voldoende top zal zijn om zowel Parijs-Nice te winnen als MSR, later E3, RVV tot AGR en LBL. Je moet die gasten niet per se op hun woord geloven, maar hij gaf aan alleen de grote wedstrijden te doen ergo RVV en LBL. En ik denk dat Mathieu en Wout alvast gaan uitpakken in RVV...
bekijk het koers per koers - geen Pogi in MSR is niet zo'n groot probleem. Tot E3 is nog 2 weken; programma's kunnen wijzigen, rennners uitvallen.
Leuk geprobeerd dat plan Pogacar maar ik bleef erbij dat je hem in het begin al moest hebben. Toch zeer jammer dat je Philipsen of De Lie eruit moet halen, beide kunnen zeker nog iets winnen volgens mij. Tussen die 2 heb ik wel het gevoel dat Philipsen nu meer punten zal pakken, Philipsen heeft een betere lead out vind ik en De Lie heeft mede door een minder lead out nog niet echt kunnen scoren in Paris-Nice
Zouden jullie Turner dan houden Ipv Lampaert bijvoorbeeld? Ik ben grote turnerfan maar is lampaert geen garantie op nog punten terwijl turner een wat groter vraagteken zal zijn?
Ik zou voor Philipsen en Lampaert gaan..