Is wel kut en sommigen gaan gans hun ploeg nu overhoop halen door dit besluit. Nadien pas als transfer betekent ook wel dat je ergens 12.5 M moet kunnen vrijmaken, dus zal wellicht in 2 transfers moeten dan en liefst al voor de rvv want ik zie hem daar uithalen.
Met pogi kan je evt ook nog wachten tot na de ronde in nood.. er zijn daar pak kanshebbers, zolang wout en mathieu mee doen heb je nog 2 zekere punten pakkers en kopmannen, pidcock vliegt dan wel weer in me team,
Vervelend maar hij blijft in mijn team
Amai jammer... maar da ventje blijft nog altijd in mijn team hoor. In die 3 eerste klassiekers die hij rijdt is een van de topfavorieten.
Zonder Strade is dat direct een serieus verschil, zeker omdat hij zo duur is eh
zijn jullie nu aan het twijfelen? Ik twijfel ook, maar men voornaamste reden is dat hij dan veel meer kost als je hem transfereerd
Weet toch ook niet meer of het de moeite is om met Pogi in je team te starten nu... Ik kan herbeginnen
Is wel kut en sommigen gaan gans hun ploeg nu overhoop halen door dit besluit. Nadien pas als transfer betekent ook wel dat je ergens 12.5 M moet kunnen vrijmaken, dus zal wellicht in 2 transfers moeten dan en liefst al voor de rvv want ik zie hem daar uithalen.
Als pogi effectief geen strade rijd.. pak ik hem pas voor transfer.. want milaan zie ik hem niet winnen..hij is wel prio amstel waalse pijl en luik..