Ik ben al aant nadenken over een transfer plan: 2 renners van int begin nemen van 8 en 8 die tem Gent wevelgem veel punten kunnen pakken, ook wel kanshebber op scheldeprijs mss maar ja... dat is maar een klein koers en dan transfereren voor pogi 12,5(11) + andere renner 3,5 (3). Het is gokken maar MSR is wat alle toppers zeggen het moeilijkste om te winnen.
Vanaf het begin. Hij gaat zeker weer punten halen in DDV en RVV
Na Roubaix . Als hij 1x al pech heeft is het al voor niets . De meeste anderen hebben 3-4-5 Vlaamse koersen om punten te sprokkelen.
Ik houd Pogacar. wat hij rijd is met zekerheid ook al valt starde voor hem nu weg.
Van int begin..
Na Roubaix pas inbrengen is nogal een lastige zaak ivm transfers.
Ik ben al aant nadenken over een transfer plan: 2 renners van int begin nemen van 8 en 8 die tem Gent wevelgem veel punten kunnen pakken, ook wel kanshebber op scheldeprijs mss maar ja... dat is maar een klein koers en dan transfereren voor pogi 12,5(11) + andere renner 3,5 (3). Het is gokken maar MSR is wat alle toppers zeggen het moeilijkste om te winnen.
Ook van int begin, daar twijfel ik eigenlijk niet over.
Ik ben stiekem best wel blij dat hij strade niet rijdt. Waar het daarvoor een no-brainer leek, kunnen teams hier nu een verschil maken.
Een tikkeltje minder eenheidsworst ;)
Zelf ga ik mijn beslissing pas vrijdagavond of zaterdagochtend maken, want er zullen nog wel programma's schuiven.