Als je die 4 neemt zoals iedereen eindig je wrs in de middenmoot. Je kan ook meer risico nemen en iemand thuislaten om je middenveld sterker te maken. Kan positief uitpakken of net niet. Hangt er vanaf ofdat je liever safe speelt of niet. Als 1 vd grote 3 niet presteert en je hebt die net niet genomen is het wel bingo. Succes!
Pidcock is degene waar je het verschil mee kunt maken
Als hij Strade-Milaan-Dwars-Ronde-Amstel-Luik top 7 rijdt heb je een zeer goede maar kan ook even goed laten lopen in de sprint en alleen Strade+Amstel goed zijn
Favoriet zeg ik niet. Ik bedoel buiten die 3. Voor strade moet je pidcock niet persee.nemen.. maar klassiekers schat ik mohoric groter in dan pidcock.. maarja. Lastig.. je moet 1 van die 4 thuis laten wil je een verschil kunnen maken. Pidcock lijkt me enige waarvan je kan twijfelen.. ineos heeft veel mannen die kunnen winnen maar geen 1 die echt er boven uitsteekt die je kan nemen..
Ja die andere 3 zijn altijd podium kandidaten.. pidcock kan een uitschieter hebben.. maar pidcock is geen zuivere winnaar, had wel pechjaar .. in sprints wint hij ook niet vaak.. en echt me klassiekers heeft hij ook niet echt top gepresteerd.. en zal hem wss nergens kopman zetten.. enige dat me tegenhoud is zijn schema, maar dan heb ik liever een benoot voor miljoen minder
Als je die 4 neemt zoals iedereen eindig je wrs in de middenmoot. Je kan ook meer risico nemen en iemand thuislaten om je middenveld sterker te maken. Kan positief uitpakken of net niet. Hangt er vanaf ofdat je liever safe speelt of niet. Als 1 vd grote 3 niet presteert en je hebt die net niet genomen is het wel bingo. Succes!
Ik denk hard na om mohoric erin te brengen ipv pidcock. Benoot heb ik al.
Je gaat geen verschil maken met deze 4 omdat iedereen ze heeft. Je moet het verschil maken met de subtoppers en de dark horses.
Pidcock is degene waar je het verschil mee kunt maken
Als hij Strade-Milaan-Dwars-Ronde-Amstel-Luik top 7 rijdt heb je een zeer goede maar kan ook even goed laten lopen in de sprint en alleen Strade+Amstel goed zijn