Ik denk eraan om Powless voor Turner te brengen, aangezien Turner toch snel moest lossen in DVV. Turner zie ik dus niet echt scoren in RVV
Anderzijds heb ik dan maar 8 renners voor PR ; en zou Turner eventueel wel nog daar kunnen scoren (vorig jaar daar 11e) en ook in BP (vorig jaar daar 4e).
Misschien is het beter om Powless maar te brengen vanaf Gold Race
Ik heb wel nog geen enkele transfer gedaan.
Zien jullie Turner er nog bovenop komen?
Nu zou ik hem niet transferere, vgm moest je dit doen voor MSR of wel sparen. Nu kan hij ook nog punten pakken in Roubaix en Brabantse.
Ik zit met eenzelfde dilemma (zie voorgaande post). Voorlopig neig ik hem te laten staan en de transfer te sparen omdat hij toch nog enkele koersen gaat rijden en alleen maar verder kan beteren (rijdt denk ik RVV, BP en Rbx en mss Amstel?) en wie weet een uitschieter. Nu, als Powless zondag hoog scoort is het balen natuurlijk :-)
ik denk ook dat deze transfer dan al voor MSR moest gebeuren ipv nu nog.
hoe is je team verder voor de Ronde, redelijk wat top 10 kandidaten of niet?
Naja ineos was nog niet zo goed buiten pidcock strade, was het eignlijk ondermaats.. turner heeft goeie reden. Heeft ook weer paar ritten in de benen.. heeft vooral veel gewerkt voor ploeg.. ik zou hem toch niet afschrijven, ik heb hem al van voor MSR eruit gedaan.. nu lijkt me dat een beetje laat vind ik..