Ik vraag me dit ook af. Volgens mij is dit een fan owned account... Vind het wat raar dat Lefevere dit op zijn facebook zou zetten en dat dit de enige plaats is waar het gecommuniceerd wordt... Maarja we zullen zien zeker, ik kan hem toch niet meer nemen 😆
FB is wel geen bron, maar met dat het ook op ProCycleStats stond best begrijpbaar. Tegenwoordig gooit het journaille maar al te graag gelijk wat online zonder check om de primeur te hebben. In eerste en tweede kandidatuur kregen wij op VUB het vak "Historische Kritiek" waarin je in dit vak ook het echte van het fake leerde te onderscheiden in je onderzoek (nog zonder het internet...) , ik kan je zweren dat onze bronnen in onze scripties en thesis klopten en wat ik vandaag opzoek nog steeds de meerdere checks doorloopt. "Start steeds zoveel mogelijk bronnen te vergelijken en onderzoek ook deze want ze zijn niet allen Grand Cru" zei de prof destijds. Vandaag de dagelijkse overload van fake news, zie naar waar het de VS gebracht heeft met Oranje leugenaars en de luidste en smerigste roepers hier die overbelicht worden.
Best begrijpbaar dus en dit is hier een spel in tegenstelling tot het echte leven. Succes nog!
Wat geen fake news is volgens mij: Powless en Sheffield doen niet mee aan BP. Staan niet meer op de deelnemerslijst van de website. Gisteren nog wel... Met alleen Amstel nog zichtbaar op zijn programma is Powless naar mijn gevoel niet meer de moeite nog in te brengen, toch?
Bizar, niets op de website van Soudal-Quickstep, wel op de geruchtenmolensite (laatste dagen toch) ProCycleStats. Als het is zoals de laatste dagen gaat dat er minstens nog een keer af en op en af, dan is het weer diezelfde redacteur. Indien zo moet ik niet meer twijfelen tussen Gaudu en Hermans en wacht ik best zekerheid af na morgen, enkel Cosnefroy vandaag ingebracht.
Ik vraag mij af of dit echt Patrick Lefevere
Mijn excuses! Ik was er veel te snel in meegegaan.
Wat geen fake news is volgens mij: Powless en Sheffield doen niet mee aan BP. Staan niet meer op de deelnemerslijst van de website. Gisteren nog wel... Met alleen Amstel nog zichtbaar op zijn programma is Powless naar mijn gevoel niet meer de moeite nog in te brengen, toch?
Bizar, niets op de website van Soudal-Quickstep, wel op de geruchtenmolensite (laatste dagen toch) ProCycleStats. Als het is zoals de laatste dagen gaat dat er minstens nog een keer af en op en af, dan is het weer diezelfde redacteur. Indien zo moet ik niet meer twijfelen tussen Gaudu en Hermans en wacht ik best zekerheid af na morgen, enkel Cosnefroy vandaag ingebracht.
Staat nu op PCS ook !