Door dat ik zelf weinig heb kunnen kijken naar de ronde van het baskenland weet ik maar deels wie er goed uitgekomen is.
Van Skjelmose, Gaudu en Schmidt weet ik het al een beetje maar welke renners zijn jullie nog opgevallen die minstens 1 klassieker rijden?
Eerder slecht opvallend Hermans, het niveau in Spanje is natuurlijk wel iets hoger dan in de Brabantse pijl... Maar in etappe 2 had hij wat ambities uitgesproken maar was hij nergens te bespeuren.
Voor de rest niet veel interessante namen voor de klassiekers buiten Higuita die nog redelijk goed rondrijdt.
De namen die jullie noemen waren allemaal in orde in het baskenland, Hermans heeft zich denk ik gespaard voor deze klassiekers. Valter was in dienst van Vingegaard ook heel sterk.
Iemand een idee waarom Skjelmose vandaag zoveel tijd verloren heeft?
Kheb ook niets kunnen zien want kwas op reis. Zelf de Scheldeprijs niet kunnen zien… Maar op basis van PCS is Vingegaard heel sterk, Gaudu is ook in orde, als dark horses zijn Higuita, Skjelmose, Schmid en Bagioli interessant. Ik was eerst overtuigd van Hermans maar nu twijfel ik echt.