Wat vinden jullie van Ide Schelling, veraste mij al enkele keren vorige jaren. Heeft nu enkel Omloop en Strade op programma en kost toch 4mil. Is hij dat wel waard?
Vorig jaar hij heeft hij in bijna elke klassieker moeten opgeven. Oké hij rijdt nu wel goed rond, maar ik weet niet of de klassiekers iets voor hem zijn.
2022 was inderdaad geen goed jaar voor hem, in 2021 stand hij top 50 renners met meeste punten. Denk dat hij zich nog wil bewijzen om terug een kans te krijgen in de Tour of andere grote ronde. Ik verwacht hem ook nog in de Amstel. Hij is een risico dat ik toch wel ga nemen denk ik.
Het is zeker niet erg om een risico te nemen van iemand van 4M, als je in hem gelooft zou ik zeggen dat je je gevoel moet volgen. Om te winnen moet je op de verrassing spelen ;)
Ik denk dat er toch een hele hoop betere 4m’tjes zijn zoals zingle, louvel, schmid, milan, …
Vorig jaar hij heeft hij in bijna elke klassieker moeten opgeven. Oké hij rijdt nu wel goed rond, maar ik weet niet of de klassiekers iets voor hem zijn.