Ik twijfel om Welsford te transferen voor SKA of wellens gezien de vele koersen ze nog rijden in tegenstelling tot welsford (alleen nog scheldeprijs). Transferen? zoja wie?
Ik zou persoonlijk geen transfer gebruiken voor een 5m met een 5m te wisselen, wie weet wint welsford de scheldeprijs en heb je veel spijt. Als je toch echt wilt kiezen zou ik voor wellens gaan.
Er wordt in overvloed geschreeuwd op dit forum om te wisselen voor renners als powless, Wellens, en SKA in deze prijsklasse. Dus zo vreemd zou deze transfer ook niet zijn.
Ik denk dat het afhangt van je ploegsamenstelling. Als je geen Wellens of SKA hebt en nog iemand zoekt die Vlaamse + klimklassiekers rijdt zijn dit goede opties. De Scheldeprijs is ook geen world tour. Punten zijn elders te rapen. En zeker als je Philipsen al hebt bv. lijkt het mij geen must om hem te houden.
Eerst Welsford in Schelde nog Top 3 plaats laten pakken en dan net voor of na Parijs Roubaix wisselen voor Ardennenman.
Ik zou nie transfereren
Mss rijd welsford wel nog ddv. Naja of hij dat aankan moet nog blijken..
In scheldeprijs is hij wel top5
Ik zou persoonlijk geen transfer gebruiken voor een 5m met een 5m te wisselen, wie weet wint welsford de scheldeprijs en heb je veel spijt. Als je toch echt wilt kiezen zou ik voor wellens gaan.
Heb je nu een half miljoentje over?