Het eeuwige vraagstuk. Heb nu De Lie en Hofstetter als sprinters boven zes miljoen( en WvA en Pidcock natuurlijk). Natuurlijk heb ik dan niemand van het trio Jakobsen, Merlier en Philipsen. Een eventueel masterplan dat ook Vlam van Ham hier al aanhaalde, is het nemen van Philipsen en hem vlak voor de Ronde eruit gooien voor Teuns. Zou dan natuurlijk jammer zijn als hij de Scheldeprijs wint, maar is De Lie, Hofstetter( en dan Walscheid en 3 en 4'tjes) niet genoeg? Krijg je nu natuurlijk nog de vraag: twee zekere transfers voor de Waalse Pijl zijn WvA en MvdP, maar wie zijn die andere twee dan? De Lie en een tegenvallende renner, maar wat hier al gezegd werd over Merlier vind ik wel heel riskant. Hem erin zetten enkel voor Nokere en Bredene zullen, laten we zeggen in het BESTE geval 120 punten opleveren. Als het dan in 1 koers misloopt, is het eigenlijk al voor niets geweest. Andere ideeën hierover?
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Sprinters en transferbeleid
Sprinters en transferbeleid
7 opmerkingen
Like
Opmerkingen (7)
bottom of page
Zoals de programma's van de 'echte' (zonder wva) sprinters er nu naar uit zien, lijken de meesten maar twee echte winstkansen te krijgen en dan is 7-8M redelijk wat. Philipsen zou met Kuurne erbij drie kansen hebben maar die heeft nog geen wedstrijdkm's dus dan komt Kuurne mss wat vroeg. Moeilijk verhaal die sprinters. Wat zie ik over het hoofd?
Even voor de duidelijkheid mijn ‘masterplan’ was om Merlier/Ackermann (niet Jasper) voor Milaan eruit te doen voor Girmay
Merlier vorig jaar wel de grootste puntenpakker van de sprinters.
Toen had ik hem niet, nu overweeg ik toch zwaar om samen met De Lie & Philipsen te nemen.
Van de meeste koersen ga je toch genoeg starters hebben, bij degen waar Merlier start minder.
Masterplan merlier lijkt me een heel slecht idee want hij is nogal onregelmatig in de meeste sprints. Masterplan philipsen is waarschijnlijk ook een slecht idee. Ik denk dat je wel goed zit met De Lie en Hofstetter. Hofstetter rijd wel alleen maar samyn en bredene waar hij kan scoren dus mss beter iemand anders pakken?
Ik dacht even aan Merlier masterplan maar nahhh toch niet. Philipsen kan ik daarentegen er wel uit doen voor de ronde voor Teuns maar zal teuns meer opbrengen dan Philipsen in de Scheldeprijs? Ik denk het niet eigenlijk, stof tot nadenken