Kristoff, Welsford en Philipsen. Ik hoop dat Kristoff mijn vertrouwen in hem eens terugbetaald met een top 5 notering, tot nu toe nog maar een kleine 60 punten opgeleverd dat zouden er na roubaix toch zeker 100+ moeten zijn anders is het een miskoop geweest.
Dit is de koers waar Meeus punten gaat pakken. Heeft zich al weken gespaard door niet uit te rijden, heeft geen concurrentie van Benett en krijgt met van Poppel een van de best mogelijke lead-outs.
Ruik ik hier sarcasme :)? Ik heb hem in mijn team, maar ik heb weinig vertrouwen in zijn vormpeil. Top 10 in KBK, bij de laatsten over de meet gebold in DDV en voor de rest niet gefinisht -> allemaal in functie van Politt...? Op papier heeft hij alleszins een team op maat van deze koers.
Ik kijk voorlopig toch eerder naar Philipsen als kopman voor morgen.
Philipsen (hopelijk winnen)
Welsford (hopelijk podium)
Meeus (rijdt hij eens een koers uit?)
Theuns (hopelijk top 5)
Van der poel (hopelijk top 10 als lead out van Philipsen))
Quickie (zonder twijfel mn kopman)
Philipsen, Welsford, Quick en als ge hem nog kunt klassificeren als sprinter dan ook nog pietje allgaert xp
Kristoff, Welsford en Philipsen. Ik hoop dat Kristoff mijn vertrouwen in hem eens terugbetaald met een top 5 notering, tot nu toe nog maar een kleine 60 punten opgeleverd dat zouden er na roubaix toch zeker 100+ moeten zijn anders is het een miskoop geweest.
kristoff, welsford en nizzolo als hij meedoet
Dit is de koers waar Meeus punten gaat pakken. Heeft zich al weken gespaard door niet uit te rijden, heeft geen concurrentie van Benett en krijgt met van Poppel een van de best mogelijke lead-outs.
Philipsen, welsford, kristoff en meeus en het kanon Quickie Blake
Ook nog een of andere "van den poel" als knecht
Philipsen welsford en Milan