Ik ga denk ik Wout als kopman zetten, ik heb de grootste gun factor bij hem na zijn nipt verloren sprint in 2020 en zijn DNS van vorig jaar en ik geloof er ook in dat die tov de E3 nog wat beter gaat zijn en dan zie ik ze hem niet definitief lossen, in de sprint dan op gramschap naar winst.
Puur rationeel gezien is vdp veruit de meest veilige keuze zonder pech eindigt die sowieso eerste of tweede is mijn indruk.
Ik ga volledig mee in jouw redenering, maar verwacht wel dat Jumbo in de breedte toch wat sterker gaat zijn dan Alpecin(zonder Hermans), waardoor VDP onderweg misschien toch iets meer energie verbruikt dan Wout. Het zal voor mij 50-50 zijn tussen die 2 morgen.
Ik heb na dit te lezen mijn twijfel tussen de drie gelaten voor wat het was en dan maar VDP genomen, scheelt amper 5 punten met als ik Pogacar zou genomen hebben. Inderdaad een veilige keuze, gelukkig nam ik Van Aert niet als kopman. Terug een paar honderd plaatsen opgeschoven en nu rond 1700. Kung bracht me ook 35 punten op
Joker: Jorgensen ipv Kristof, hij zal niet winnen maar dat is een joker
Goede verdeling vind ik. Ik zou Pedersen nog een ster geven. P'cock is voor mij een vraagteken.
Ik ga denk ik Wout als kopman zetten, ik heb de grootste gun factor bij hem na zijn nipt verloren sprint in 2020 en zijn DNS van vorig jaar en ik geloof er ook in dat die tov de E3 nog wat beter gaat zijn en dan zie ik ze hem niet definitief lossen, in de sprint dan op gramschap naar winst.
Puur rationeel gezien is vdp veruit de meest veilige keuze zonder pech eindigt die sowieso eerste of tweede is mijn indruk.
Woensdag leek Benoot me toch sterker dan