Geen slechte sterren, maar ik zou Wout met Pogacar en Pedersen met Mohoric wisselen. Philipsen en Laporte zou ik ook een sterreke geven. Maar er zijn inderdaad een hoop favorieten die kans maken.
Er kunnen er zoveel winnen maar ik ben wel blij dat alle maskers nu gaan afvallen, wie er hier doorzakt zal wellicht de rest van het vlaamse voorjaar achter de feiten aanhollen. Ik ben benieuwd naar vdp, girmay en of de lie nog op topniveau blijft rondrijden.
Niet akkoord, het kan dat iemand de poggio niet overleefd door slechte positionering aan het begin en dat hoeft dus niet te betekenen dat de rest van het voorjaar om zeep is
Bakelants is altijd wel te vinden voor een ietwat pittige quote maar hij is zeker niet de enige die beweert dat Mvdp geweldig verstoppertje aan het spelen is. Zet hem maar naast Pogi.
Ik denk niet dat hij in de strade zich expres zou inhouden om verstoppertje te spelen😂. In de tirreno liet hij toch wel al 2x goede vorm zien in de lead out maar voorlopig zet ik hem toch een ster lager dan WVA en Pogi
Geen slechte sterren, maar ik zou Wout met Pogacar en Pedersen met Mohoric wisselen. Philipsen en Laporte zou ik ook een sterreke geven. Maar er zijn inderdaad een hoop favorieten die kans maken.
Er kunnen er zoveel winnen maar ik ben wel blij dat alle maskers nu gaan afvallen, wie er hier doorzakt zal wellicht de rest van het vlaamse voorjaar achter de feiten aanhollen. Ik ben benieuwd naar vdp, girmay en of de lie nog op topniveau blijft rondrijden.
Pogi 1 omhoog en Pedersen 1 omlaag. Verder mag Philipsen ook bij de joker
Edit: SKA verdient voor mij ook wel een Joker, had vorig jaar de sterkste aanval op de Poggio.