Ook niet te veel renners sterren geven e hahah. Kan zo het hele peloton sterren geven ;) De sterren op het instagram profiel van de lead-out vind ik eigenlijk het beste.
Ik zou vdp niet boven pidcock en alaphilippe zetten gezien het zijn eerste wedstrijd is, ik zie hem zelfs niet winnen en met wat pech zelfs lossen, niet iedereen presteert meteen gelijk de JV clan als ze van hun berg komen.
Ik haat het als ik gelijk heb, ik had pidcock als kopman by the way 😉. Strade is te zwaar om als eerste wedstrijd te rijden tegen mannen met competitieritme.
Van der Poel
**
Alaphilippe, Pidcock
*
Benoot, Valter, Simmons
Ik merk veel mensen die Wellens heel hoog zetten. Hij is inderdaad goed, maar dat hij voor de winst mee zou doen lijkt mij toch héél sterk.
Of is dit wat gezond chauvenisme?
Bettiol had je al.
Kamna als long shot?
Ook niet te veel renners sterren geven e hahah. Kan zo het hele peloton sterren geven ;) De sterren op het instagram profiel van de lead-out vind ik eigenlijk het beste.
Nog een outsider is volgens mij Ulissi (sterk team met Wellens, Formolo en Covi)
Vandaag geen Pogacar, dus kunnen allemaal zelf ervoor gaan.
Mss nog twee onberekenbare outsiders: Lutsenko en (in mindere mate) Bettiol?
Ik vind toch dat hier nog enkele renners ontbreken. En Stybar geef ik geen ster.
Ik zou vdp niet boven pidcock en alaphilippe zetten gezien het zijn eerste wedstrijd is, ik zie hem zelfs niet winnen en met wat pech zelfs lossen, niet iedereen presteert meteen gelijk de JV clan als ze van hun berg komen.
Aaah toch iemand die Gianni vernoemt😂😂