De waardebepaler van de renners van de Wielermanager staat op een mooie plaats in het klassement. Stel u voor dat hij nog wint. Wie staat hoger dan hem? :p
Rond de 300ste plaats dus er net achter, ik maak mij wel niet de illusie dat ik de ‘grote pot’ ga winnen, ergens in de top 1000 eindigen zou al mooi zijn.
Pogi komt er sowieso in voor Amstel, dus uiteindelijk mis ik hem enkel morgen en in RVV. Ik denk dat Merlier + Ackermann + pak Gaudu en Hermans allemaal samen meer opbrengen dan Pogi in die 2 wedstrijden.
Jahh tzou me ni verwonderen als jij top 100 eindigt opt einde, zo’n sterk team Haha. Nu zeg ik het omgekeerd, als je wint geef je ons toch shoutout e hahaha
Tuurlijk geef ik die shout-out dan hahah :p. De drang om Madouas erin te brengen is kleiner aan het worden, kzie dat Kung volgens pcs het rugnummer met 1 heeft dus is waarschijnlijk de kopman. Eventueel kan ik na G-W De Lie wisselen voor Madouas als die echt goed was in de E3
van 3k naar 10K nu door gemis philipsen :(( still strong team voor komende klassiekers
Te vroeg aan het pieken, ideale plaats op dit moment is 1126de.
Rond de 300ste plaats dus er net achter, ik maak mij wel niet de illusie dat ik de ‘grote pot’ ga winnen, ergens in de top 1000 eindigen zou al mooi zijn.
Plek 71 hier, maar vanaf morgen gaan we zakken 😅
Hij piekt te vroeg ;) Ik sta 800e
Kben sedert Brugge-De Panne nog 200 plaatsen opgeschoven, nu rond de 550ste