Home
Blog
Kopman
Forum
Over ons
Contact
More
Voor MSR transfer ik Ackermann voor Pedersen (of Kung)
Kan maar het is altijd ergens gokken natuurlijk. Ik ga er van uit dat niet alle toppers alles rijden...
Het zou zekfs niet gek zijn als wout luik zou rijden.. maar dat is ver gezocht ..
hoh die mannen hebben natuurlijk ook al een winter achter de rug, ik denk dat de Waalse klassiekers er echt teveel aan zou zijn voor beiden... Ze willen beiden goed zijn in de tour + WK, die gaan op tijd rust nemen (zeker nu het wk in augustus is)
Wel riskant.. als je pogi er in wil brengen kan ackerman van pas komen.. jeweet maar nooit dat wout mathueu amstel rijden..
Weet dat je belastingen moet betalen bij een transfer he. Staat uitgelegd bij spelregels.
heb budget voorzien ;) (nog 1mlj over)
Je kan ook voor Teuns gaan, dan heb je rechtstreeks iemand voor de Ardennen. Hij rijdt ook RVV.
ja maar na Roubaix kan ik makkelijk Wva,Mvdp en phillipsen weghalen en dan heb ik genoeg budget voor 3 Waalse coureurs
Kan maar het is altijd ergens gokken natuurlijk. Ik ga er van uit dat niet alle toppers alles rijden...
Wel riskant.. als je pogi er in wil brengen kan ackerman van pas komen.. jeweet maar nooit dat wout mathueu amstel rijden..
Weet dat je belastingen moet betalen bij een transfer he. Staat uitgelegd bij spelregels.