Ik zou Zeits veranderen voor een andere 2M, en dan Meeus ook voor Louvel. Teuns lijkt mij beter om in te brengen als transfer vanaf de Brabantse Pijl. Hierdoor heb je 8M die je kan gebruiken om Philipsen erin te brengen.
In Kuurne en Scheldeprijs zal hij zijn ding wel mogen doen. Verder stel ik me nog steeds de vraag of hij klassieke ambities/potentieel heeft. Btw@bert g. tis Meeus zoals bij Jeroen en niet zoals Walter 😉.
Als er in een klassieker een zware schifting volgt denk ik niet dat hij bij de kop zal zitten. Verder geloof ik wel dat hij resultaten kan halen in Kuurne en Scheldeprijs maar er zijn daar sterkere sprinters dus denk ook niet voor podium. Het blijven klassiekers dus zowat alles kan. Ik denk gewoon dat hij weinig kans maakt om echt een goeie zet te zijn voor 5M
Tratnik lijkt me toch echt eerder een knecht bij JV dus dan zijn er betere opties voor 5M. Kung, Trentin (programma afwachten) en Matthews lijken me toch ook betere opties dan lampaert
Inderdaad, tratnik zou ik ook niet nemen. Als je Matthews er nog in wil krijgen moet je een van je 1 milioentjes weg doen, anders heb je er meer dan 4 van Jayco. Als je Lampaert nog vervangt heb je een mooi team.
Ik zou Zeits veranderen voor een andere 2M, en dan Meeus ook voor Louvel. Teuns lijkt mij beter om in te brengen als transfer vanaf de Brabantse Pijl. Hierdoor heb je 8M die je kan gebruiken om Philipsen erin te brengen.
Tratnik lijkt me toch echt eerder een knecht bij JV dus dan zijn er betere opties voor 5M. Kung, Trentin (programma afwachten) en Matthews lijken me toch ook betere opties dan lampaert