Dit is mijn team met uitslag na Samyn, het probleem dat ik nu heb is dat ik Alaphilippe wil inbrengen. Ik ga nog Strade afwachten om zijn vorm te zien tegen Van Der Poel, Pidcock en Mohoric maar ik denk dat hij gaat knallen. De Vylder (2M) had ik last moment erin gezet ipv mijn echte 2M Pavel Bittner, die vandaag wat punten pakte (dedju 🙄). Verder dacht ik Merlier eruit te doen voor Teuns voor de RvV. En dan al mijn transfers sparen voor de ardennen. Ik reken erop dat Pedersen dit jaar punten gaat pakken en dan maak ik echt een verschil.
Op dit moment lijkt het dat enkel Dekker en Campenaerts blunders zijn geweest dus valt opzich nog mee
Zijn er nog suggesties voor transfers of redenen om dingen van hierboven niet te doen?
Ik zit enkel met Brugge De Panne en Scheldeprijs in de problemen want daar heb ik niemand
Ik wil ook alaphillipe erin. Hij rijd redelijk veel.. ik twijfel echt om turner en campenaerts eruit te doen voor hem en een 1 miljoen.. heb nu maar 2 van 1 miljoen dus dat zou kunnen.. maar weet niet of het verstandig is.. wil geen sprinter uit halen met oog op de panne wevelgem en de schelde moet hun ritten nog beginnen.. en campenaerts zal ook wel meer moeten knechtten nu dat de lie ook klassiekers de baas kan.. ik zit vooral met turner. Wat als die toch plots presteerd.. ik denk ng ff tot zaterdag of ik alaflip erin zet ofniet..