Nu dat duidelijk is dat Pog niet de strade rijdt, nemen jullie hem toch nog van de start? of gokken niet nemen en misschien transfereren voor de waalse koersen (als hiuj die effectief rijdt)?
Hij zei het toch duidelijk in zijn ITV: « ik rijdt voortaan alleen zware en belangrijke wedstrijden. In de ronde van vlaanderen en in milan san Remo wil ik goed zijn. Daarna zijn alle pijlen op de tour gericht. »
mijn begrip hiervan: MSR en RVV gaat hij rijden (en zeker goed eindigen). Verder niks dus ook geen waalse klassieker. Ik denk dat hij na de ronde op hoogtestage vertrek.
Pogi nemen is sws dikke gok.. moet je wel 2 opofferen die mss al minimum 150 punten haalde.. zelfs al krijg je hem er niet in tegen de ronde.. dan nog moet hij top 3 milaan zijn en winnen in de ronde..
zelfs dwars door vlaanderen gaat hij misschien niet rijden. een van op de kasseien op een « niet zo belangrijke« koers zou hij riskeren?
Hij zei het toch duidelijk in zijn ITV: « ik rijdt voortaan alleen zware en belangrijke wedstrijden. In de ronde van vlaanderen en in milan san Remo wil ik goed zijn. Daarna zijn alle pijlen op de tour gericht. »
mijn begrip hiervan: MSR en RVV gaat hij rijden (en zeker goed eindigen). Verder niks dus ook geen waalse klassieker. Ik denk dat hij na de ronde op hoogtestage vertrek.
Pog gaat waarschijnlijk de amstel rijden dus gewoon laten staan. Daar geef ik hem toch bijna evenveel kans als in de strade
Ik ga mvdp of wva verkopen voor hem na Roubaix, hopelijk rijdt een van de 2 nog de amstel en misschien Luik.
Pogi nemen is sws dikke gok.. moet je wel 2 opofferen die mss al minimum 150 punten haalde.. zelfs al krijg je hem er niet in tegen de ronde.. dan nog moet hij top 3 milaan zijn en winnen in de ronde..
Ik laat hem staan en als je er niet mee start ben ik van mening dat die er bij dwars door vlaanderen al moet inzitten.