Heb toch turner en campie eruit gedaan voor alaflip en een 1.5 m
Heb dan ook meteen 0.5 over om een 1 vs 1 transfer wout/mathieu pogi te doen later..
Is geen paniek aankoop, omdat ik deze transfer zie voor later ook, hij rijd bijna alle klassiekers.. turner en campie zijn geen volle zekerheden meer voor punten( al zullen ze dat wel ng zijn)..
De laat transfers doen is soms ook niet goed.. te vroeg ook niet maar is een gok..
Vandaag wel een heel sterk team..
Mvdp (C)
Alaflip
Pidcock
Wellens
Mohoric
Valter
Kron
Pedersen
Engelhartje..
Hoop dat dit niet heel je Wielermanager verpest...
2 transfers om 1 renner erbij te hebben.. je hebt effectief 50% van je transfers al opgedaan... en 2 goede coureurs weg voor eentje die nog 6 koersen van de komende 16 zal rijden
Ik hoop voor u dat het goed uitpakt, ik vind het zonde dat je een transfer moet opgeven voor er een extra loser bij te steken om flipke te kunnen nemen.
Amai wat een team voor vandaag, ik ga ermee akkoord dat Alaphilippe meer zal opbrengen dan die 2, maar je moet ook rekening houden met de verloren transfer van die 1,5M. Als je Ala zou willen moest je hem van het begin nemen ofwel 1 op 1 vervangen door Mathieu/Wout voor de Ardennen als hij de Waalse pijl rijdt. Als hij nu wint, en hoog scoort in de Vlaamse koersen, is dit een goede zet, anders twijfel ik eraan.