Ik doe hem er voor MSR uit voor Pedersen omdat het in Gent-Wevelgem en in DDV nu al allebei minstens 6 jaar geleden is dat er nog een massaspurt was daar, daarom zie ik Merlier er niet veel punten meer pakken. Pedersen daarentegen kan van MSR tot roubaix elke wedstrijd scoren (en hij rijd ze ook allemaal).
Is het dan de moeite om Philipsen er in te brengen na Bredene in plaats van Merlier voor Classic Brugge De Panne en de Scheldeprijs? Of beter een andere 8 miljoen ( ik heb 1 miljoen op zij staan)? Als 8 miljoen heb ik nu Mohoric, Benoot, De Lie en Merlier.
Alles wat deze man hier post moet je met een korrel zout nemen.
G-W eindigt net vaker en vaker met een sprint, hetzij van een kleinere groep van sprinters met body, waartoe Merlier in zijn huidige vorm zeker bijhoort.
In 2021 eindigde Merlier ook gewoon op het podium van DDV, en toen deden er ook genoeg kleppers mee.
Volgens mij maakt Merlier echt een kans in G-W, zegt zelf dat die koers hem wel nog ligt. En in die koers gebeurt het vaak dat er een groepje wegrijdt en daarvan de snelste wint, 4 jaar geleden was het een massasprint.
Ik doe hem er voor MSR uit voor Pedersen omdat het in Gent-Wevelgem en in DDV nu al allebei minstens 6 jaar geleden is dat er nog een massaspurt was daar, daarom zie ik Merlier er niet veel punten meer pakken. Pedersen daarentegen kan van MSR tot roubaix elke wedstrijd scoren (en hij rijd ze ook allemaal).
Als je Madouas neemt moet dat niet voor Milaan, want voorlopig staat hij nog niet op de startlijst. Mijn voorkeur gaat naar Teuns voor de RVV.
Ik zou voor optie 2 gaan